• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.192 series
  • 29.835 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.272 gebruikers
  • 8.985.579 stemmen
Avatar
 

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Duidelijk, bedankt voor de toelichting. Ik had het idee dat het meestal crewleden waren die de verzoeken inwilligden, vandaar dat ik dat aannam.

Nog 1 dingetje, dan hou ik op: ik heb in 2016 al eens tig seizoenen vertaald van toch niet onbekende series zoals Roseanne en Family Ties (en ook wel wat minder bekende series) en de links daarvan in dat topic geplaatst, maken die nog kans op toevoeging, of is er een andere manier om die nog eens onder de aandacht te brengen? En belangrijker nog: is er wel behoefte aan die vertalingen? In het begin liep dat nog best, toen bv. Heino alles van Cheers heeft toegevoegd.


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Graag gedaan! Robbie pakt geloof ik best wel eens een verzoekje mee om toe te voegen, dus begrijp best dat daar enige verwarring over kan bestaan. Hij doet dit echter gewoon buiten de crewtaken om.

Of ze kans maken on toegevoegd te worden weet ik natuurlijk niet. Je kan ze wel opnieuw onder de aandacht brengen door je eigen bericht even te quoten in het topic. We hebben wel periodes gehad dat er mensen waren die graag wilden toevoegen, maar zelf niet goed waren in het vertalen van plots. Voor hen was dit wel ideaal, zij konden de toevoeging doen, maar hoefden de plots niet meer te vertalen. Of deze users er momenteel ook zijn, weet ik niet. Ik kan dus geen duidelijk antwoord geven op de vraag of er (veel) behoefte aan is, sorry!


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik zal ze nog een keer quoten dan. Als er geen animo is, laat ik het er bij.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66762 stemmen

ZAP! schreef:

Ik zal ze nog een keer quoten dan. Als er geen animo is, laat ik het er bij.

Jij bent erg goed in vertalingen waarom voeg jij ze svp niet toe hier wat inspiratie om ook de series te doen die nog niet compleet zijn op de site Series - Google Spreadsheets - docs.google.com


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Omdat ik vertalen wel leuk vind, want dan kan ik lekker doorrammelen op de toetsen - maar het blijkt dus dat die nu nog nauwelijks gebruikt worden in dat ene topic. Zelf toevoegen vind ik een stuk onhandiger om te doen.

Maar 'k heb er gister eentje toegevoegd en misschien volgen er nog wel (es) meer.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66762 stemmen

ZAP! schreef:

Omdat ik vertalen wel leuk vind, want dan kan ik lekker doorrammelen op de toetsen - maar het blijkt dus dat die nu nog nauwelijks gebruikt worden in dat ene topic. Zelf toevoegen vind ik een stuk onhandiger om te doen.

Maar 'k heb er gister eentje toegevoegd en misschien volgen er nog wel (es) meer.

Prima kerel en als je iets doet maar dat moet je natuurlijk zelf weten graag de series die nog niet compleet zijn op de site...

Series - Google Spreadsheets - docs.google.com


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Mza: Jij voegt ook nog steeds toe, toch? Vanaf hier staan nog vele Nl. plots kant en klaar voor toevoeging! O.a. Roseanne, Herman's Head, Who's the Boss en Family Ties. Andere geïnteresseerden ook welkom natuurlijk!


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66762 stemmen

ZAP! schreef:

Mza: Jij voegt ook nog steeds toe, toch? Vanaf hier staan nog vele Nl. plots kant en klaar voor toevoeging! O.a. Roseanne, Herman's Head, Who's the Boss en Family Ties. Andere geïnteresseerden ook welkom natuurlijk!

Om persoonlijke redenen ben ik hier gestopt met het toevoegen op MM doe ik het nog wel.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59140 berichten
  • 3918 stemmen

Bij Holland's Next Top Model - Seizoen 10:

Mogen reality-tv of talentenjachten tegenwoordig ook al op de site? Het wordt er op Tvmeter kwalitatief gezien niet veel beter op zeg. Waarom laten we deze troep toe?


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Users hebben zelf aangegeven Reality een gemis te vinden op de site, op basis daarvan is besloten dit toe te gaan staan. Niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn of ervan te houden, maar dit was wel één van de meest gehoorde punten. Hierdoor is een serie als Holland's Next Top Model inderdaad toegestaan.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66762 stemmen

Miszmi schreef:

Users hebben zelf aangegeven Reality een gemis te vinden op de site, op basis daarvan is besloten dit toe te gaan staan. Niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn of ervan te houden, maar dit was wel één van de meest gehoorde punten. Hierdoor is een serie als Holland's Next Top Model inderdaad toegestaan.

Ik snap überhaupt niet dat mensen zich druk maken het is TV Meter dus en Holland's Next Top Model is tv en wat de een troep vind dat vind een ander weer goed , Ik kan niet wachten op Andy en Melissa


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59140 berichten
  • 3918 stemmen

Miszmi schreef:

Users hebben zelf aangegeven Reality een gemis te vinden op de site, op basis daarvan is besloten dit toe te gaan staan. Niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn of ervan te houden, maar dit was wel één van de meest gehoorde punten. Hierdoor is een serie als Holland's Next Top Model inderdaad toegestaan.

Ik vind dit serieus afdoen voor de kwaliteit van de site. Eerst al flauwekul als een Youtube filmtrailer serie en nu dit. Krijgen we dan ook binnenkort het RTL weerbericht of Sterren springen op het ijs erbij?

Vraag me werkelijk af hoeveel users jullie hebben gevraagd om troep als Hollands top model toe te laten.

En ondertussen wel echte series weglaten omdat er een plotomschrijving hier niet te vinden valt


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

We hebben alle users gevraagd hun mening achter te laten en dit was een van de meest voorkomende punten. We hebben ook naar jouw feedback geluisterd door toe te staan dat jij in overleg met een crewlid zelf plotomschrijvingen mag maken.

Zelf vind ik het niet afdoen van de kwaliteit van de website. We bieden nu een compleet platform voor liefhebbers van series en televisie. Het is aan de gebruiker zelf om te bepalen welke discussies hij/zij gaat volgen en waar hij/zij op gaat stemmen.

RTL Weerbericht mag overigens niet toegevoegd worden, aangezien het een nieuwsprogramma is. Sterren Springen wel als er plots beschikbaar zijn.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59140 berichten
  • 3918 stemmen

Als ik op het woordje reality zoek in het topic van recent over wat we van de site vinden, dan geeft 1 user aan dat reality reeksen wel leuk zouden zijn. Waarbij dan bv Expeditie Robinson of Wie is de Mol wordt genoemd, 2 redelijk goede series (lijkt me). Maar als we de site ook al verlagen naar het niveau Topmodel dan vind ik dat best wel triest. Dan staat de site binnen de kortste keren vol met c niveau bagger ben ik bang. En terwijl echte series dan er niet op kunnen wegens toevoegproblemen.


avatar van pascal83

pascal83

  • 2733 berichten
  • 2447 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind dit serieus afdoen voor de kwaliteit van de site. Eerst al flauwekul als een Youtube filmtrailer serie en nu dit. Krijgen we dan ook binnenkort het RTL weerbericht of Sterren springen op het ijs erbij?

Vraag me werkelijk af hoeveel users jullie hebben gevraagd om troep als Hollands top model toe te laten.

En ondertussen wel echte series weglaten omdat er een plotomschrijving hier niet te vinden valt

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Past totaal niet op deze site.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

De één vindt realityseries niets en de ander vindt bijvoorbeeld Game of Thrones helemaal niets aan. Televisieprogramma's zijn een breed begrip. We hebben deze keuze gemaakt en blijven bij dat besluit. Series als HNTM en Expeditie Robinson zijn in mijn ogen in ieder geval hetzelfde als alle andere series. Je kunt er prima over discusseren en dat is de intentie van de Meter-sites.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59140 berichten
  • 3918 stemmen

brawljeff schreef:

De één vindt realityseries niets en de ander vindt bijvoorbeeld Game of Thrones helemaal niets aan. Televisieprogramma's zijn een breed begrip. We hebben deze keuze gemaakt en blijven bij dat besluit. Series als HNTM en Expeditie Robinson zijn in mijn ogen in ieder geval hetzelfde als alle andere series. Je kunt er prima over discusseren en dat is de intentie van de Meter-sites.

Het heeft niks met met niet leuk vinden te maken. GoT is een serie die exact bij de inhoud van deze site past. Hollands topmodel totaal niet. Dan kan je werkelijk alles gaan toevoegen op deze site. En ik durf wel te stellen dat 95% van de users hier echt niet op die flut zit te wachten. Tenzij jullie andere berichten hebben gehad is het ook slechts een suggestie van 1 user geweest in jullie evaluatie topic.

Nu komt er de komende tijd een golf van waardeloze bagger op de site wat allemaal toegestaan is, maar aan de andere kant worden series geweigerd omdat er toevoegproblemen zijn.

De welkomstekst van tvmeter heeft het ook over series, niet over tv-programma's.

Kunnen we ook wel massaal quizzen toe gaan voegen.

Het voelt allemaal enorm scheef.


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Er zullen wel meer series op staan waar jij je niet in kan vinden en dat is logisch, je kan het niet overal mee eens zijn. Het één staat echter compleet los van het ander. Dat reality toegestaan is, heeft helemaal niets te maken met het feit dat bepaalde toevoegingen (nog) niet toevoegbaar zijn, omdat ze niet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Als een reality niet over een plot beschikt, is het evengoed niet toevoegbaar. Ik begrijp dat het iets is waar je van baalt, maar de discussie reality en criteria hebben mijns inziens niets met elkaar te maken.

Jeff en ik hebben los van elkaar lijstjes gemaakt over de meest gehoorde punten en bij ons beide stond reality zeer hoog. Ik kan mij niet voorstellen dat wij dat door één bericht even hebben besloten, ik vermoed dat er wel meer tussen staat, maar dat hierbij het woord reality niet letterlijk gevallen is.

Het klopt dat het vooral om series als WIDM en Expeditie gaat, maar waar trek je dan de lijn? Dat is voor ons niet haalbaar om per individuele serie met elkaar in overleg te gaan of we het wel of niet toestaan. Slechts voor deze twee series een uitzondering is ook niet haalbaar, er zullen altijd series zijn die erop lijken en waar dus ook weer een uitzondering voor moet komen.

Met deze nieuwe regel, is een serie als Jackass nu ook toevoegbaar (en toegevoegd) een serie die naar onze mening hier zeker thuishoort. Wij zijn inderdaad nog in beraad hoe we het deels kunnen gaan beperken, zodat series als Rad van Fortuin worden overgeslagen, daar zitten wij namelijk ook niet op te wachten. Het is dus niet helemaal de bedoeling om alle quizzen maar toe te gaan staan, maar zijn hier nog over in beraad.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

aburefan jouw frustratie is er waarschijnlijk vanwege het feit dat de overige Bassie & Adriaan seizoenen hier niet op staan. Die weigeren omdat we daar geen plots voor hebben en dat is een vereiste voor deze serie. Anders wordt de kwaliteit van deze serie wel degelijk laag, als we alle series online gaan zetten zonder inhoud. Diezelfde regel geldt ook voor realityseries en spelprogramma's. Veel van dat soort series zijn nu in theorie toegestaan. Echter zal je die hier niet zo snel terugvinden, aangezien er geen plots beschikbaar zijn.

Dit komt inderdaad niet uit één suggestie, maar veel meer. Ook nog van voor het bewuste topic waarin we naar de meningen van de gebruikers keken. Zoeken op de term reality werkt inderdaad niet, omdat die term niet zo zeer werd gebruikt. Het ging vooral om het feit dat series als Expeditie Robinson, Jackass en WIDM ontbraken op deze website. Vandaar dat we hebben besloten om reality toe te staan.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het was niet mijn oorspronkelijke idee, maar ik vind het toch wel waardevol en leuk als ook dingen als Jackass en WIDM hier besproken kunnen worden. Dus ik steun die beslissing. TvMeter zal zo meer een site voor tv programma’s in het algemeen worden, in plaats van allen series. Past ook beter bij de naam van de site. Wellicht moeten er dan wat tekstjes aangepast worden hier en daar.

Wel hoop ik inderdaad dat er duidelijke en goed hanteerbare regels komen, om te zorgen dat er niet allerlei flut spelprogramma’s gaan overheersen.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Wat is flut en wat niet? Zeeeeeeer subjectief. Ik vind deze series geen aanwinst over het algemeen, en zo raken de updates steeds sneller gevuld met onzin die ik nooit kijk en zal kijken, maar ach, bij Jackass heb ik wél geventileerd.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Ik vind het een goede beslissing om "Reality" toe te staan. Dat hoort hier zeker thuis. Wie kijkt er nu al eens niet op een luie zondag naar Discovery of National Geographic? Zijn dit dan ook allemaal flut series? Ik denk dat jullie je momenteel wat vastpinnen op enkele series, maar het genre even in een grotere context moeten bekijken. Het genre is dan ook nog maar net toegevoegd, er zullen dus nog wel vele series in het genre worden toegevoegd die je wel leuk zal vinden.

Geef het even een kans zou ik zeggen.


avatar van Teunnis

Teunnis

  • 769 berichten
  • 498 stemmen

Alsof er op MovieMeter geen flutfilms staan... Uiteindelijk zullen die flutseries nauwelijks worden toegevoegd, besproken of bestemd. En wat is er erg aan als dat wel gebeurt? Het is niet heel moeilijk om niet naar bepaalde seriepagina's te gaan. Ik kijk nu ook niet op de GTST-pagina's. Ik heb ook geen idee of daar überhaupt iets bediscussieerd wordt. Er staan genoeg flutfilms of flutmuziek op respectievelijk MovieMeter en MusicMeter, maar dat laat ik lekker links liggen.

Ik vind het een goed besluit, zo ontstaat er op deze een vrij compleet aanbod aan televisieseries. Nu nog iets drukker worden en dan kan ik hier mooi kletsen over alles wat ik volg, uiteenlopend van South Park tot Geordie Shore en van True Detective tot De Mol.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ach, zo trek je misschien ook meer users, kan geen kwaad. Zodra Heel Holland Bakt op TvM staat, zal het wellicht storm lopen.


avatar van tbouwh

tbouwh

  • 5650 berichten
  • 4966 stemmen

Als ik afleveringen heb aangevinkt als gezien, krijg ik dit:

Maar toch jammer dat Cooper

Ik denk dat de bedoeling zou zijn normaliter dat in plaats van die spoilertags puur de verhulde tekst zichtbaar wordt in een grijzere tint (zoals op moviemeter)?


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Rebel, een spoiler kan per aflevering geplaatst worden bij lopende series. Mijn spoilers bij Expeditie Robinson zijn dus voor iedereen te lezen die aflevering 2 heeft aangevinkt als 'gezien'. Of bedoel je dat je slechts de ziet? Dat is inderdaad niet de bedoeling.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

tbouwh schreef:
Als ik afleveringen heb aangevinkt als gezien, krijg ik dit:

Maar toch jammer dat Cooper

Ik denk dat de bedoeling zou zijn normaliter dat in plaats van die spoilertags puur de verhulde tekst zichtbaar wordt in een grijzere tint (zoals op moviemeter)?


bugje inderdaad, waar zie je dat precies?


avatar van Teunnis

Teunnis

  • 769 berichten
  • 498 stemmen

Ook hier een kwestie met spoilers. In dit bericht heb ik een aantal kleine stukje tussen spoilers gezet, maar het lijkt erop dat hij mijn hele bericht grijs maakt. Is dat de bedoeling of ook een bug?


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

In Edge is het hele bericht trouwens gewoon wit, alsof er niks staat. Ik zat vanochtend ook al vreemd te kijken toen er verschillende witte vlakken in berichten stonden. Kwam er pas later achter dat dit spoilers waren. Dit gebeurt trouwens alleen in Edge, in Chrome gaat alles wel goed.


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Teunnis schreef:

Ook hier een kwestie met spoilers. In dit bericht heb ik een aantal kleine stukje tussen spoilers gezet, maar het lijkt erop dat hij mijn hele bericht grijs maakt. Is dat de bedoeling of ook een bug?

Ik heb je spoilertags aangepast (afleveringnummer uit de tag gehaald). Dit levert zo nu en dan helaas problemen op, wat nu dus ook het geval was. Nu staan de spoilers als het goed is weer op de juiste plek!

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.