• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.275 gebruikers
  • 8.985.805 stemmen
Avatar
 

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Is het een idee om bij al op TvM toegevoegde series een knop 'seizoen toevoegen' te plaatsen? Misschien wel handig...?


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

P.s. in jullie wiki staat dat TvM momenteel zestien verschillende genre-aanduidingen heeft, maar waar kan ik dat rijtje vinden? Ben nu een Anthony Bourdain reis/eet-serie aan het toevoegen, maar 'reizen' (o.i.d.) en 'culinair' (o.i.d.) staan er geloof ik niet bij...?


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Heb niet direct een genrelijstje, maar in principe hanteren we de genres van IMDB. Reis- en kookseries vallen in de meeste gevallen onder het genre Reality. We hebben hier geen aparte genres voor.


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

We hebben inmiddels achttien genres, ik zal dit nog even in de Wiki aanpassen van de week. Tevens zal ik dan ook gelijk alle genres op de pagina plaatsen, goed dat je het even aankaart.

Voor nu kan je ze zelf vinden in de zoekfunctie. Als je het vergrootglas indrukt, krijg je meerdere opties te zien. Onder het kopje "overig" (laatste kopje) kan je ook zoeken op genre. Daarin kan je de genres vinden die wij ol TvM hebben.

Dat neemt overigens niet weg wat Jeff zegt natuurlijk. In principe hanteren wij IMDb of een andere meegestuurde bron als die volgens de toevoeger beter is.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Onder 'reality' vallen toch andere dingen, naar mijn idee, die 'het dagelijks leven volgen van...' e.d.. Floortje naar het Einde van de Wereld heeft dan weer avontuur / documentaire als genres. Schiet toch wat tekort, vind ik. 'Spelprogramma' hebben jullie ook, zie ik, dus 'Reisprogramma' en 'Culinair' (kookprogramma is weer niet erg adequaat in zo'n geval als die van Anthony Bourdain) zou ik een goede aanvulling vinden.


avatar van Germ_mm

Germ_mm

  • 19 berichten
  • 128 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Toevoegverzoeken:

brawljeff schreef:

beek0369 ik kom het zelden tegen, behalve bij sommige seizoenen van Bassie en Adriaan.

Als je van tevoren aangeeft dat je een seizoen gaat kijken, staan we zelfbedachte plots toe. Anders moeten die seizoenen toch echt wachten.

Gesproken over Bassie en Adriaan, waarom hebben zij geen overzichtspagina?


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Omdat wij die mogelijkheid (nog) niet hebben. Mogelijk komt dat in de toekomst nog, maar er zijn maar een klein aantal series waarbij het speelt dat er meerdere (mini)series van zijn gemaakt waar zo'n overzicht voor nodig is. Ik zal niet ontkennen dat het handig zou zijn natuurlijk, maar op dit moment geen prioriteit.

Jordy, is het iets voor op de lijst voor op de lange termijn?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Op MovieMeter heb je hetzelfde, waar ook geen overzicht is met alle James Bond of Harry Potter films. Ik wil dat wellicht in de toekomst nog eens oppakken.

Eventueel zouden alle miniseries op dezelfde imdb code gezet kunnen worden, en de mini series nummeren, maar ik kan niet inschatten hoe gewenst dat is in dit geval.


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12391 stemmen

Jordy: Wanneer ik op 'seizoen toevoegen' klik, krijg ik een lijst met seizoenen die nog 'informatie / data missen'. Ik heb even gekeken wat daarmee bedoeld wordt en zie dat er bij sommige van mijn series geen datums staan. Van series waar nog afleveringen van moeten worden uitgezonden snap ik dat, maar nu staan daar echter ook series tussen, oude series, waarvan bepaalde afleveringen nooit zijn uitgezonden op tv maar op VHS / DVD zijn uitgekomen. De regel is dan toch dat het jaartal wordt ingevuld? Toch krijg ik daar nu een melding van, voor al die series. Zouden die uit de lijst gehaald kunnen worden?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Daar heb ik niet bij stilgestaan, ik denk dat die lijst inderdaad alleen recente series moeten staan. Ga ik even naar kijken


avatar van Decec

Decec

  • 6629 berichten
  • 8339 stemmen

Ik vind al tweede keer moeilijk met muis voor per aflevering sterretjes geven. Klopt dit?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Shaky schreef:

Jordy: Wanneer ik op 'seizoen toevoegen' klik, krijg ik een lijst met seizoenen die nog 'informatie / data missen'. Ik heb even gekeken wat daarmee bedoeld wordt en zie dat er bij sommige van mijn series geen datums staan. Van series waar nog afleveringen van moeten worden uitgezonden snap ik dat, maar nu staan daar echter ook series tussen, oude series, waarvan bepaalde afleveringen nooit zijn uitgezonden op tv maar op VHS / DVD zijn uitgekomen. De regel is dan toch dat het jaartal wordt ingevuld? Toch krijg ik daar nu een melding van, voor al die series. Zouden die uit de lijst gehaald kunnen worden?

Ik krijg dit ook bij bijv. deze serie: Deep State - Seizoen 1 (2018)

Maar verschijnt pas in april dus plots zijn nog niet bekend. Maar dit zorgt er wel voor dat ik geen andere series kan toevoegen.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Series met afleveringen in 2018 (zonder precieze datum) zouden niet het toevoegen moeten blokkeren


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Ik kan niet meer "tussentijds opslaan"? Knop staat er, maar doet niets?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vreemd, ik kan dat even niet nabootsen, iemand anders?


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

JorisTVmeter schreef:

Ik kan niet meer "tussentijds opslaan"? Knop staat er, maar doet niets?

Update: Tussentijds opslaan lukt blijkbaar enkel niet wanneer je wil toevoegen zonder IMDb-code.

Met IMDB-code dus nog wel, maar nu krijg ik dit niet meer uit mijn opgeslagen lijst


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Okee daar zal ik even naar kijken


avatar van Joy4ever

Joy4ever

  • 4358 berichten
  • 1576 stemmen

Op de homepage staat dat vanavond aflevering 7 van de luizenmoeder komt. Dit is niet juist. Het betreft de herhaling van aflevering 6.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Hm vreemd, maar goed dat je het aangeeft. Ik ga het aanpassen.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hmn dat heb ik eerder vandaag ook al aangepast. Waarschijnlijk gaat er iets fout in de automatische koppeling die we gebruiken om tv-data te koppelen. Hoor graag als het weer fout gaat.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vanaf vandaag kun je via TvMeter op de hoogte blijven van het on demand serieaanbod van Videoland, voor zover dat toegevoegd is aan de site. Het is (samen met Netflix) te vinden onder het kopje "On Demand". Ik zal binnenkort ook kijken naar het toevoegen van andere aanbieders als Amazon en Ziggo.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Jordy is het misschien een idee om deze mooie lijst https://www.tvmeter.nl/videoland/listmissing niet via een link op de pagina https://www.tvmeter.nl/my/additions te zetten onder de titel "toevoegsuggesties" of dergelijke?

Ik had dit bijna gemist op het forum en is echt wel zeer handig


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik had het optimistische idee dat het een tijdelijk dingetje was, en dat binnen no time alle interessante series wel toegevoegd zouden zijn


avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

  • 412 berichten
  • 1801 stemmen

De zoekfunctie van Netflix sorteert niet op volgorde van stemgemiddelde of jaar, maar alleen op titel.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ga ik naar kijken


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Wanneer je series toevoegt zonder IMDB-code, blijft je laatste tussentijdse opslaging in je lijst staan. bvb: Wereldrecord - Seizoen 1 (2018) staat nog steeds in mijn lijst van opgeslagen werk. Idem met "Allah in Europa", zou in de wachtrij moeten staan, maar staat ook nog opgeslagen bij mij?


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zal ik naar kijken


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Klopt het dat de imdb link ontbreekt bij de seizoenen? Staat alleen nog maar op de hoofdpagina.

Vind het persoonlijk niet echt handig.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

jarno1975 schreef:

Klopt het dat de imdb link ontbreekt bij de seizoenen? Staat alleen nog maar op de hoofdpagina.

Vind het persoonlijk niet echt handig.

Vind ik ook erg vervelend.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bugje, staat op de lijst

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.