• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.276 gebruikers
  • 8.985.838 stemmen
Avatar
 

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:
avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee ik zou dat helaas niet weten, misschien kun je het eens in een andere browser proberen?


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik heb dat ook al vaker gehad. Is helaas weinig aan te doen, behalve opnieuw toevoegen en dus alles in te vullen.


avatar van Ted Kerkjes_mm

Ted Kerkjes_mm

  • 20 berichten
  • 44 stemmen

Jordy Hotshot, dank voor jullie tips! Ik zal wel eens wat proberen.


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegverzoeken


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Voordat jullie beginnen met toevoegen, deze mededeling en de wiki graag even doornemen. Bvd.

HALVE TAMME. schreef:

CREW-MEDEDELING:

Vanaf vandaag is het verplicht om bij al jullie toevoegingen / correcties voor verzenden het commentaar- veld in te vullen met verwijzingen (bronnen / links) naar het gene wat jullie hebben ingevuld.

Dit omdat het erg veel tijd kost om de bronnen erbij te zoeken om de info te controleren, terwijl het voor de toevoeger een kleine moeite is om de link bij te voegen.

Toevoegingen die nu in de wacht staan zullen nog op de oude wijze behandeld worden.

Kort samengevat: Toevoegingen waarbij de commentaar-velden niet voorzien zijn van verwijzingen (bronnen / links) worden afgekeurd.

Voorbeeld invoer commentaar-veld:

1) Plot hele serie, zender + tijdsduur afleveringen zijn afkomstig van: LINK.

2) Plots afleveringen zijn afkomstig van: LINK of vertaalt vanaf suggesties (meld dat dan ook even).

3) Titels afleveringen + uitzenddatums zijn afkomstig van: LINK.

4) Posters zijn afkomstig van: LINK.

5) Overige info (hierbij moet jullie denken aan: Ontwikkelaar, genre(s), acteurs / actrices enz enz): IMDb.

Het is maar een voorbeeld, neem het over en of maak het eigen.

Wij hopen jullie allen voldoende te hebben geïnformeerd en zien met veel plezier jullie toevoegingen tegemoet.

Mvg,

De crew.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

simpsons compleet met allemaal mooie Nederlandstalige plotomschrijvingen!


avatar van joolstein

joolstein

  • 9156 berichten
  • 7610 stemmen

simpsons compleet ? met allemaal mooie Nederlandstalige plotomschrijvingen! ?

Nu wachten tot er een poster van seizoen 28 is! Dan kan die er ook op!


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

joolstein schreef:

(quote)

Nu wachten tot er een poster van seizoen 28 is! Dan kan die er ook op!

Gewoon de algemene poster plaatsen, correctie uitvoeren zodra de officiële poster uit is.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Een vraagje: ik heb Blue (2012)) in de toevoegspreadsheet gezet, maar het is een webserie, en daar vind ik niets over op de TvMeter wiki. Mag dat erop? Seizoen 1 is ook uit op Blu-Ray.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

ZAP! schreef:

Een vraagje: ik heb Blue (2012)) in de toevoegspreadsheet gezet, maar het is een webserie, en daar vind ik niets over op de TvMeter wiki. Mag dat erop? Seizoen 1 is ook uit op Blu-Ray.

Dat mag



avatar van jordandejong

jordandejong

  • 4546 berichten
  • 1327 stemmen

DonOswaldo schreef:

Kleine mededeling.

Tot op heden is non-fictie niet toevoegbaar geweest. Er is besloten een uitzondering te maken voor documentaireseries die op Netflix beschikbaar zijn. Dergelijke series zijn vanaf heden dus toevoegbaar indien deze op Netflix zijn terug te vinden.

Even een vraag. Non-fictie 'documentaireseries', daar vallen dingen zoals Viva La Bam denk ik niet onder, of wel? Hangt een beetje tussen scripted en reality in, maar weet niet of het überhaupt gezien wordt als 'documentaireserie'.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik wil 'Hertenkamp' graag toevoegen, maar er zijn geen plots te vinden. Nu kan ik wel de afleveringen online terugkijken, mag ik dat als bron aandragen voor de plots?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

beek0369

1 a 2 afleveringen wil ik best geloven op jouw blauwe ogen, maar seizoen 1 beschikt over 6 afleveringen

en seizoen 2 over 30 afleveringen. Om na te gaan of de plots wel kloppen, moet ik of een ander crew-lid dus zelf alle afleveringen gaan kijken om te kijken of het allemaal wel klopt. Doen wij dat niet dan moeten wij alle afleveringen dus maar gewoon op de bonnefooi gaan geloven, dat gaat niet werken. Dus als er

geen plots beschikbaar zijn, dan is deze serie niet toevoegbaar.

Ik hoop jou voldoende te hebben geïnformeerd.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Jammer, maar duidelijk. Het is wel een toffe serie, dus mocht een crewlid de hele serie nog eens kijken, dan hoor ik het graag.


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Waarom staat GTST spinoff Nieuwe Wijven nog niet op deze site.

Zit er wel eentje in waar ik een dingetje of twee over kwijt zou kunnen.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Toontje_mm schreef:

Waarom staat GTST spinoff Nieuwe Wijven nog niet op deze site.

Zit er wel eentje in waar ik een dingetje of twee over kwijt zou kunnen.

Ik zou zeggen voeg hem toe


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Ik waardeer het aanbod, maar vrees toch dat dit mijn gangbare kunnen overstijgt.

Een hoop gepiel met veel afleveringen en veel plotbeschrijvingen, wat waarschijnlijk ook anderen ervan weerhoudt.


avatar van MrHorror

MrHorror

  • 238 berichten
  • 361 stemmen

die Imdb code, waar op de toevoeging site over wordt gesproken, waar kan ik die eigenlijk vinden?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

@ Rockhound

Voorbeeld:

Queen of the South (TV Series 2016– ) - IMDb. Bovenin (url) zie je een tt-code staan (tt1064899), die copy/paste je.

Voordat je begint met toevoegen is het raadzaam om even de volgende twee links door te nemen.

1) De Site >> Algemeen >> series/seizoenen toevoegen aan de site (crew-mededeling).

2) TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl.

Succes.


avatar van MrHorror

MrHorror

  • 238 berichten
  • 361 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

@ Rockhound

Voorbeeld:

Queen of the South (TV Series 2016– ) - IMDb. Bovenin (url) zie je een tt-code staan (tt1064899), die copy/paste je.

Voordat je begint met toevoegen is het raadzaam om even de volgende twee links door te nemen.

1) De Site >> Algemeen >> series/seizoenen toevoegen aan de site (crew-mededeling).

2) TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl.

Succes.

top dankje!


avatar van MrHorror

MrHorror

  • 238 berichten
  • 361 stemmen

wat als "zender" YouTube is, dus als de serie een webserie is...?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

MrHorror schreef:

Web serie?

Web series zijn toegestaan, om welke serie gaat het?


avatar van MrHorror

MrHorror

  • 238 berichten
  • 361 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

(quote)
Web series zijn toegestaan, om welke serie gaat het?

The Angry Video Game Nerd


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Mocht je ergens vastlopen, laat het ons (de crew) dan even weten via dit topic of een pm. Good luck .



avatar van pascal83

pascal83

  • 2733 berichten
  • 2447 stemmen

Heeft iemand al de bar slechte la famiglia toegevoegd?


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Mag een serie (zap!) met een Franse bron voor de plots ingestuurd worden?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Kom ik op terug.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Pardon, ik vind net een site met alle plots in Nl. (https://www.canvas.be/la-treve). De vraag op zich kan misschien blijven staan, maar is in deze niet meer aan de orde.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.