• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.277 gebruikers
  • 8.985.851 stemmen
Avatar
 

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:
avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Geen haast, kom er vandaag niet meer aan toe.


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

ZAP! schreef:

Bij het toevoegen van Maigret Sets a Trap (TV Movie 2016) - IMDb : moet ik dan de voorgaande Imdb-url gebruiken? Zij zien het immers als losstaande films...

Je kunt gewoon gewoon de IMDb-code gebruiken. De seizoenen bestaan immers slechts uit twee afleveringen. Er wordt dan weliswaar gelinkt naar slechts één aflevering van de twee, maar dat is in dit geval voldoende.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Thanks! Morgen verder...


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik probeer Maigret in Montmartre (TV Movie 2017) - IMDb net toe te voegen, maar TvM pakt hem niet; waarschijnlijk omdat het een filmtitel is, niet een serie met seizoenen...?


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

ZAP! schreef:

Ik probeer Maigret in Montmartre (TV Movie 2017) - IMDb net toe te voegen, maar TvM pakt hem niet; waarschijnlijk omdat het een filmtitel is, niet een serie met seizoenen...?

Daar heeft het waarschijnlijk wel mee te maken inderdaad. Maigret Sets a Trap (TV Movie 2016) - IMDb pakt hij overigens wel, maar dat zou betekenen dat je voorlopig (totdat we series kunnen toevoegen zonder IMDb-code) alleen seizoen 1 kunt toevoegen. Ik leg het even voor bij de andere crewleden om er zeker van te zijn dat we er allemaal hetzelfde over denken.


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

beek0369, je zult moeten werken vanuit Maigret Sets a Trap (TV Movie 2016) - IMDb. Dit betreft de eerste aflevering van het eerste seizoen. Als je de code hiervan ingeeft, kun je seizoen 1 toevoegen. Vanuit deze code kun je ook seizoen 2 toevoegen met als tweede aflevering van dat seizoen dus Maigret in Montmartre. We houden de seizoenen aan zoals ze worden aangegeven op Wikipedia en TVDB.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Heb per ongeluk op een verkeerde knop gedrukt en een onvolledige inzending (Maigret) gedaan.

Wanneer jullie even tijd hebben, kan die zonder toelichting afgekeurd worden, dan werk ik het even bij.


avatar van (verwijderd)_mm

(verwijderd)_mm

  • 43 berichten
  • 0 stemmen

Verzoek uitgevoerd.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Waarom worden dit soort geposeerde foto's toegestaan? Volgens de wiki zijn alleen stills toegestaan. Dit zijn geen stills maar geposeerde foto's voor promotiedoeleinden o.i.d.

Zomer in Zeeland - Seizoen 1 (2018)

De Infiltrant - Seizoen 1 (2018)


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Ik zal er straks even naar kijken. Deze 'stills' zijn inderdaad niet toegestaan.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Scherp, Jarno. Je hebt gelijk.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vanaf nu kun je ook series toevoegen die niet op IMDb staan. Als er ergens in het toevoegproces iets niet goed mocht gaan, dan hoor ik het graag. En bij twijfel of iets op de site kan ondanks dat het niet op IMDb staat, svp vooraf even met de crew overleggen


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Ik ga er komende week eens wat mee testen. Leuk!


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik krijg Tvdb niet aan de praat, melding: "503 Service Unavailable / No server is available to handle this request."

Gisteren ook al eens. Kent iemand dit probleem?

Via 'isitdownrightnow' lijkt ie voor iedereen 'down' te zijn, trouwens.


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

beek0369 Ja, al meermaals gehad de afgelopen week. Heel vervelend, maar meestal duurt het niet zo lang (max. een half uurtje) eer hij bij mij weer werkt.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Net bij mij ook weer. Thanks!


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik weet even niet meer wie het meldde, maar het moet nu ook mogelijk zijn om toevoegingen zonder imdb code tussentijds op te slaan. Mocht er toch nog ergens iets mis gaan, dan hoor ik het graag


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

De nieuwe functie waarbij je series kan toevoegen zonder IMDb-code kan nog voor bugs zorgen. Mocht je ergens tegenaan lopen, kan je dat gewoon bij ons melden. We proberen dan zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Onze excuses voor eventuele ongemakken die hierdoor worden veroorzaakt.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

De zender Sjónvarp Símans (IJsland, zie hier) staat nog niet in de lijst van TvM, zou een crewlid die willen toevoegen?


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

ZAP! schreef:

De zender Sjónvarp Símans (IJsland, zie hier) staat nog niet in de lijst van TvM, zou een crewlid die willen toevoegen?

Bij dezen gedaan.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Dank!


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Hoe om te gaan met een serie die een première op een festival heeft gehad? Wat dien je dan als zender in te vullen?


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

jarno1975 schreef:

Hoe om te gaan met een serie die een première op een festival heeft gehad? Wat dien je dan als zender in te vullen?

Ik zou zeggen dat je in dat geval gewoon de zender gebruikt waarop de serie voor het eerst op tv te zien was. Of kwam de serie pas veel later op tv?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

tommykonijn schreef:

(quote)

Ik zou zeggen dat je in dat geval gewoon de zender gebruikt waarop de serie voor het eerst op tv te zien was. Of kwam de serie pas veel later op tv?

Zender inmiddels gevonden waar de serie later op uitgezonden wordt. Premièredatum op festival is ook bekend maar niet de datum van de tv-release. Het gaat dus om een serie die in april in première gaat. Moet ik dan de datum van het festival aanhouden met de zender?


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Hou voor de pilot dan maar de premièredatum aan van het festival. Dan kun je dat tegen die tijd weer aanpassen. Om welke serie gaat het?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

brawljeff schreef:

Hou voor de pilot dan maar de premièredatum aan van het festival. Dan kun je dat tegen die tijd weer aanpassen. Om welke serie gaat het?

De Belgische serie Undercover. Op 10 april gaat de pilot in Cannes in première. Later wordt hij uitgezonden op één en Netflix.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Vul hem voor nu maar in met één als zender en 10 april als eerste datum. Ik denk dat we het anders moeten gaan oplossen, maar dat pak ik in het Crew forum wel even verder op met de rest. Misschien dat we 'festival' als zender moeten kunnen kiezen o.i.d. Dat zal ik tegen die tijd voor je aanpassen.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Ik kan / mag geen toevoegingen doen tot ik s29 van The Simpsons heb bijgewerkt, wordt mij gemeld bij het proberen toe te voegen. Die plots zijn echter nog niet beschikbaar, dat is dan toch niet redelijk?


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

De nieuwste uitzending is morgen en niet op 11 maart, dus als je de datum corrigeert kun je weer toevoegen

Daarnaast vind ik via deze link een plot voor de nieuwste aflevering. Ben je hiermee geholpen?

We hebben deze techniek in de website zodat iedereen netjes de plots bijwerkt. Hopelijk heb je hier begrip voor.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Super. Kom er nu even niet meer aan toe, helaas. Later verder.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.