• 10.800 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.986.007 stemmen
Avatar
 

Series/seizoenen toevoegen aan de site

zoeken in:
avatar van Red Rum_mm

Red Rum_mm

  • 19 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt, het lukt evengoed wel. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.


avatar van Harco_mm

Harco_mm

  • 14 berichten
  • 0 stemmen

Harco_mm schreef:

11 Friese fonteinen - 2Doc.nl

Zou iemand deze willen toevoegen? Op IMDb echter niet aangemerkt als serie:

11 Friese fonteinen (2018) - IMDb - imdb.com

Voldoet deze aan de criteria voor toevoegbaarheid? Uitgezonden door de NPO in drie delen/afleveringen.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Is de serie Dalgliesh toevoegbaar? Staat dus wel op Tvdb, maar Imdb geeft losse films aan...


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Ik wil het nieuwe seizoen Wie is de Mol toevoegen, dat op 2 januari begint. Op TvMeter zou dat dan het 22ste seizoen zijn, maar de meeste bronnen die ik check zien het vorige seizoen als special en het aankomende seizoen als 21ste seizoen. Kan ik deze gewoon als 22ste seizoen toevoegen of beter van niet?

Bronnen:

DPG Media Privacy Gate - ad.nl

Startdatum nieuw seizoen Wie is de Mol? bekend | RTL Boulevard - rtlboulevard.nl

Wie is de Mol? - Wikipedia - nl.wikipedia.org


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Dit bericht had ik gemist. En is ook niet besproken voor zover ik weet. Wel een beetje lastig geval, met name technisch gezien. Je kan namelijk een seizoen niet als special aanduiden, alleen afleveringen.

Chiel! en Crazy D jullie een idee hoe we hier mee om moeten gaan? Het nieuwe seizoen gewoon als 22e seizoen toevoegen?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

22 lijkt mij de beste optie. Anders is het niet te doen, zoals jezelf al aangeeft. Bij 21 kan een alternatieve titel geplaatst worden 'Wie Is de Mol Special Seizoen' bv?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

22 lijkt mij de beste optie. Anders is het niet te doen, zoals jezelf al aangeeft. Bij 21 kan een alternatieve titel geplaatst worden 'Wie Is de Mol Special Seizoen' bv?

Als alternatieve titel dan Renaissance, want zo heet dat seizoen officieel.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Dankjewel, ga ik die binnenkort insturen. Als iemand daar nu al zin in heeft mag dat natuurlijk ook.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Wil iemand de IMDB-code tt10033696 toevoegen aan Project Rembrandt Ik kan het veld niet bewerken als ik de serie corrigeer. Ik wil graag het tweede seizoen toevoegen.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Lolita Heb het erbij gezet.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Nu Moviemeter en TVmeter toch samengaan, mogen we dan ook stilaan series beginnen toevoegen van 2 afleveringen? Thx, Joris


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

ZAP! schreef:

Is de serie Dalgliesh toevoegbaar? Staat dus wel op Tvdb, maar Imdb geeft losse films aan...

Ik zal mezelf maar even beantwoorden: een aantal staan er al op ('Cover Her Face' en 'The Black Tower'). 'A Taste for Death', 'Devices and Desires' en 'A Certain Justice' ga ik nu mee aan de slag.

Wel jammer dat het niet allemaal onder de noemer Inspector Dalgliesh op TvM kan, of is daar nog een mogelijkheid toe, crew?


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Mag de Kerstspecial van FC De Kampioenen toegevoegd worden als S22 met 1 speciale aflevering? want dat is het eigenlijk. Dit hoort niet bij S21 thuis? F.C. De Kampioenen - Season 22 - IMDb + F.C. De Kampioenen kerstspecial - Aflevering 1 (Seizoen 2020) | VRT NU


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

moedertje,

prima hoor. Hou het seizoen wel even in de gaten voor eventuele aanvulling(en).

Grt.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

JorisTVmeter schreef:

Nu Moviemeter en TVmeter toch samengaan, mogen we dan ook stilaan series beginnen toevoegen van 2 afleveringen? Thx, Joris

Crazy D loes ?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Als dat series zijn die niet op MM staan heb ik daar in principe geen probleem mee. Maar wellicht dat we de samenvoeging even af kunnen wachten. Wat jullie Crazy D en Chiel!?


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

De samenvoeging afwachten lijkt mij geen slecht idee.


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

Ik zou ook even de samenvoeging afwachten en even kijken hoe miniseries daarop ondergebracht gaan worden. Wat mij betreft mogen series van 2 afleveringen dan ook op de site.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Akkoord, maar voor wanneer is die samenvoeging gepland en wat krijgt de bovenhand? Iets dat toegevoegd werd op MM als "film", zonder afleveringen? Of iets dat toegevoegd werd op TVM, met afleveringen en een pak meer info? Ik vraag me ook af hoe dat migreren gaat gebeuren, vooral zonder imdb-code.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

En trouwens, moeten we op TVM daar naar omzien? Ik ga nu ook niet eerst kijken of een "serie" van 3+ afleveringen al op MM staat hoor.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Hoe het er allemaal uit gaat zien is ons ook niet bekend. Het enige dat ik weet is dat er in januari een proefversie van de gemigreerde site online zou worden gezet.

Verder weet ik net zoveel als jou.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Ik zal mezelf maar even beantwoorden: een aantal staan er al op ('Cover Her Face' en 'The Black Tower'). 'A Taste for Death', 'Devices and Desires' en 'A Certain Justice' ga ik nu mee aan de slag.

Wel jammer dat het niet allemaal onder de noemer Inspector Dalgliesh op TvM kan, of is daar nog een mogelijkheid toe, crew?

Ik heb hier ook nog eens naar gekeken. Zoals je zelf al had ondervonden kon je de series niet vinden als je zoekt op Inspector Dalgliesh. Blijkbaar kan je niet zoeken op seizoenstitels. Ik heb de alternatieve titels nu toegevoegd bij de series zelf i.p.v. bij het seizoen. Als je nu zoekt op Inspector Dalgliesh dan vindt je ze wel.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

jarno1975 schreef:

Blijkbaar kan je niet zoeken op seizoenstitels. Ik heb de alternatieve titels nu toegevoegd bij de series zelf i.p.v. bij het seizoen. Als je nu zoekt op Inspector Dalgliesh dan vindt je ze wel.

Briljant bedacht, en zeer bedankt!


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Na de F.C. De Kampioenen Kerstspecial, wat eigenlijk toch ook niet echt klopt, staat nu ook de VRT-viering van 30 jaar Samson en Gert als een extra seizoen op TVMeter.

Dit is toch helemaal geen seizoen? Het is niet eens een special binnen de reeks op zich. Het is een bedanking aan (voornamelijk) Gert Verhulst door de VRT. Dit hoort helemaal niet thuis hier als een afzonderlijke titel, noch als extra episode van de reeks.

Rekening houdend met de gekende regels, is het toch wel héél vreemd om dit toe te laten. Misschien toch maar beter vermijden in de toekomst?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Spacejet Wat betreft Samson & Gert heb je wellicht wel een punt ja. Ik ga dit even overleggen met de rest.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Spacejet We zijn inderdaad van mening dat het "seizoen" van Samson en Gert hier niet op zijn plaats is. Ik zal hem verwijderen en de toevoeger inlichten.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Spacejet We zijn inderdaad van mening dat het "seizoen" van Samson en Gert hier niet op zijn plaats is. Ik zal hem verwijderen en de toevoeger inlichten.

Daarnaast hebben we de Samson & Gert Winterpret en Samson & Gert Zomerpret die als aparte series hier op de site stonden toegevoegd aan de serie Samson & Gert. Zie ook: Lijst van afleveringen van Samson en Gert - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Wat betreft FC De Kampioenen zien we echter geen probleem en behouden we het zo.


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

In verband met de aankomende samenvoeging van tv-meter en moviemeter is besloten om vanaf heden geen miniseries meer toe te laten op moviemeter en deze op tv-meter te plaatsen. Dit geldt dus voor nieuwe toevoegingen.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.