• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.277 gebruikers
  • 8.985.851 stemmen
Avatar
 

Toevoegverzoeken

zoeken in:

avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

avatar van RodneyS

RodneyS

  • 274 berichten
  • 2265 stemmen

Ik mis nog de volgende seizoenen/series:

- You me her seizoen 3 (https://www.imdb.com/title/tt5179408/) staat nu een paar weken op netflix

- Skins seizoen 6 en 7 (https://www.imdb.com/title/tt0840196/)

- Dawn of the croods seizoen 4 (https://www.imdb.com/title/tt5193172/)

Als iemand tijd heeft..;)



avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Coole soundtrack heeft die serie ...

Jim Carrey Imposter Snow - YouTube


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

The History of Rock 'n' Roll - Season 1 - IMDb

Hele goede docu voor de muziekfans



avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Terug van weggeweest, de lijst met Netflix seizoenen die nog niet op de site staan:

Netflix

nieuw is dat, als je er op klikt, op een toevoegformulier terecht komt waar de NL plotomschrijvingen allemaal al vooringevuld staan

*edit* bij de meeste seizoenen zijn de plotomschrijvingen ingevuld, nog niet overal, zal er later nog even naar kijken


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Jordy super, deze toevoeging!

Ik loop nog tegen 2 puntjes aan:

- Als je de lijst opent zie je al vrij snel 12 Monkeys seizoen 2 staan. Die staat al online en geeft dus een foutmelding.

- Ik heb net Cuckoo seizoen 3 toegevoegd, maar daar stonden de plotomschrijvingen en titels van seizoen 2 ingevuld.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja dat laatste zag ik zou, zou niet meer voor moeten komen Wat (nog) wel gebeurt is dat de omschrijvingen soms leeg zijn, daar zal ik nog naar kijken.

Als seizoenen onterecht in de lijst staan, dan moeten ze even door een crewlid gekoppeld worden aan de juiste serie, bij "netflix > gekoppeld (imdb)"


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jordy, ik krijg een foutmelding als ik op de pagina wil kijken. "Je hebt geen toegang tot deze pagina."


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

opgelost?


avatar van Miszmi

Miszmi

  • 3240 berichten
  • 598 stemmen

Jep, ik kom erin. Snel gehandeld!


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

Jordy, mooie toevoeging, erg handig dit

Wat ik wel nog mis (of niet zo snel kan vinden) is een directe link ergens op de site naar deze pagina. Zou bijv. mooi in het Netflix menu (On Demand -> Netflix) erbij kunnen, dus naast Nieuw, Overzicht en Zoeken en blokje met Missing.

Een andere optie is misschien om de link op de pagina voor het toevoegen van seizoenen te zetten.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja misschien wel een goed idee. Al had ik zelf het idee dat met deze pagina binnen no time heel Netflix wel toegevoegd was, desnoods door mezelf ?

Helaas wil het nog even niet lukken om voor alle seizoenen de plotomschrijvingrn binnen te halen. Lijkt nog alleen te lukken voor seizoenen 1 en 2.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

inmiddels zouden alle seizoen in dat overzicht overigens (correcte) NL plotomschrijvingen moeten geven


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Bij de automatische invulling komen de episode-titels in het Nederlands tevoorschijn. Is er de mogelijkheid dat aan te passen, aangezien deze in het Engels moeten ingegeven worden? Ik weet het, we vragen veel. Goeie toevoeging trouwens, Jordy!


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik denk dat dat maar bij een aantal series is? want meestal houdt Netflix de Engelse titels van de aflevering aan. Ben band dat dat even zo blijft, sorry


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er staat natuurlijk ook e.e.a. tussen wat om diverse redenen niet toevoegbaar is. Dat is ook wel een reden waarom ik dit liever niet zo'n prominente plek geef op de site.


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Understandable.




avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Zou iemand deze serie kunnen verbeteren hij loopt nu op Veronica Afgekeurde toevoegingen

Il Cacciatore


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Laatste seizoen van Inspector George Gently - Season 8 - IMDb zijn maar twee afleveringen.


avatar van hilversum3_mm

hilversum3_mm

  • 224 berichten
  • 23 stemmen

stinissen schreef:

Zou iemand deze serie kunnen verbeteren hij loopt nu op Veronica Afgekeurde toevoegingen

Il Cacciatore

Heb even gekeken op het Net maar er bestaan nog geen engels of nederlandstalige plotomschrijvingen van alle afleveringen. .

George Gently doe ik misschien vanavond.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Wel Italiaanse


avatar van hilversum3_mm

hilversum3_mm

  • 224 berichten
  • 23 stemmen

aah Capito, excuso io non parla italiano.


avatar van hilversum3_mm

hilversum3_mm

  • 224 berichten
  • 23 stemmen

stinissen schreef:

Laatste seizoen van Inspector George Gently - Season 8 - IMDb zijn maar twee afleveringen.

George gently acht zojuist opgestuurd, nu nog wachten of die door de keuring komt.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Delicious - Season 2 - IMDb zijn maar 4 afleveringen


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

hilversum3_mm schreef:

(quote)

George gently acht zojuist opgestuurd, nu nog wachten of die door de keuring komt.

Dank je je doet goed werk.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.