• 10.798 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.960 stemmen
Avatar
 

Toevoegverzoeken

zoeken in:
avatar van NRT

NRT

  • 800 berichten
  • 439 stemmen

Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat de reeksen walking with dinosaurs, beasts en monsters hier nog niet opstaan. Toch de referentie op het vlak van dinosaurussen en prehistorische dieren.


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Tomtommer ik zie The Romanoffs in de lijst met afgekeurde seizoenen staan. Die komt er binnenkort aan. De ander kun je zelf toevoegen


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

de content van de site moet worden toegevoegd door de gebruikers; dit lijkt me een mooie kans voor jou om de series die je graag op de site wilt zien, toe te voegen.


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

brawljeff schreef:

Tomtommer ik zie The Romanoffs in de lijst met afgekeurde seizoenen staan. Die komt er binnenkort aan. De ander kun je zelf toevoegen

Er was zeker weer een plotomschrijving te kort ofzo...

Nee, ik voeg geen series meer toe. Veel te veel gemierenneuk, anders had ik het wel al lang gedaan.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Iemand zin om de meest achterlijke serie van Studio 100 ooit toe te voegen? Wizzy & Woppy - Season -2,147,483,648 - IMDb

Als je deze instuurt worden er gelijk 36 afleveringen via Videoland ingeladen met plotjes. Ik kan alleen niet vinden hoeveel afleveringen seizoen 1 officieel heeft en wanneer de afleveringen zijn uitgezonden. Misschien kan iemand anders dit wel vinden.




avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

brawljeff schreef:

Iemand zin om de meest achterlijke serie van Studio 100 ooit toe te voegen? Wizzy & Woppy - Season -2,147,483,648 - IMDb

Als je deze instuurt worden er gelijk 36 afleveringen via Videoland ingeladen met plotjes. Ik kan alleen niet vinden hoeveel afleveringen seizoen 1 officieel heeft en wanneer de afleveringen zijn uitgezonden. Misschien kan iemand anders dit wel vinden.

Dus de titels en afleveringen heb je wel?

In totaal 100 afleveringen over 2 seizoen. 50 in seizoen 1 dus. (bron). Uitzenddatums: aflevering 1 op 30/08/1999, vanaf dan dagelijks van maandag tot vrijdag: (bron)

Mogen wij nu een toevoeging verwachten?


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

moedertje ja maar van maar 36 afleveringen. En er staat niet dat het er 50 per seizoen zijn toch?


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

brawljeff schreef:

moedertje ja maar van maar 36 afleveringen. En er staat niet dat het er 50 per seizoen zijn toch?

Dat is ook waar, dat staat er niet letterlijk... Dat is jammer.

(Ondertussen staan er al 38 afleveringen op Videoland)


avatar van centurion81

centurion81

  • 2038 berichten
  • 1822 stemmen

Zou iemand seizoen 3 van Nanatsu no Taizai, The Seven Deadly Sins kunnen toevoegen?

Alvast bedankt!

Dit is seizoen 1: Nanatsu no Taizai - Seizoen 1 (2014-2015)

En dit s3 op IMDB: Nanatsu no taizai - Season 3 - IMDb



avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

The Romanoffs - Season 1 - IMDb (was als het goed is al weken geleden ingezonden had ik begrepen)

Nog 2 lopende series die nog missen

Superstore - Season 4 - IMDb

The Guest Book (TV Series 2017– ) - IMDb

Haven - Season 5 - IMDb (dan is die eindelijk eens compleet)


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

The Blacklist seizoen 6 doe ik wel als niemand bezwaar heeft.

The Blacklist: Seizoen 6 trapt af met dubbele aflevering | Superguide - Ziet alles zodat jij niets mist. TV - Films – Series

Voor 6 januari staat hij er zeker op.




avatar van gotti

gotti

  • 14029 berichten
  • 5643 stemmen

Bij De Site > Algemeen > series/seizoenen toevoegen aan de site:

Iemand die zin heeft om TIMELESS toe te voegen?


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

Deadly Class - Season 1 - IMDb

Vandaag de pilot gekeken. Dit heeft zeker potentie om 1 van mijn favorieten te worden


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

die had ik een tijd geleden ook al een paar x genoemd, maar helaas

net als The Guest Book (TV Series 2017– ) - IMDb

maar gelukkig zag ik wel alle GTST's voorbij komen, haha.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Wil iemand

Frans Bauer in China - AVROTROS.nl

toevoegen?

Begint aankomende zaterdag al


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

aburefan doe ik deze week, tenzij iemand me al voor is.


avatar van Foxhollywood

Foxhollywood

  • 178 berichten
  • 312 stemmen

Kan iemand seizoen 4 van Outlander toevoegen. Er zijn inmiddels 9 afleveringen uitgezonden. Mijn dank hiervoor.


avatar van MovieHolic

MovieHolic

  • 1152 berichten
  • 2044 stemmen

Bij Timeless - Seizoen 1:

renzoroy_mm schreef:

(quote)

Nee maar ze hebben het verhaal wel goed afgerond met 2 extra eps die aansluiten op seizoen 2. Die zijn 20 december uitgezonden.

Enig idee wanneer ze dat hier updaten?


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

MovieHolic schreef:

Bij Timeless - Seizoen 1:

(quote)

Enig idee wanneer ze dat hier updaten?

Dat is hier met sommige series een 5 jaren plan.... Sommige series staan al tijden incompleet op de site en sommige huidige series staan nog helemaal niet op de site. Je kan hier verzoeken indienen en dan afwachten of iemand je verzoek wil indienen. Alles wat je hier verzoekt komt wel op de (lange) verzoeklijst staan van Mza


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

En bovenal, je kan vooral zélf series aanvullen, indienen of verbeteren! Updates zijn voor 't grootste deel community-gedreven. Iederéén kan zijn of haar steentje bijdragen. Alle beetjes helpen.


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

Esteban schreef:

En bovenal, je kan vooral zélf series aanvullen, indienen of verbeteren! Updates zijn vooral community-gedreven.

mits je toevoeging aan honderden regeltjes voldoet, die er voor zorgen dat je vele, vele, vele uurtjes aan 1 toevoeging kwijt bent


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Overdrijven is ook een kunst.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.