• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.880 stemmen
Avatar
 

Fouten in toevoegingen

zoeken in:
avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

Mr. Chiel schreef:

Bij Studio Tarara - Seizoen 1:

Volgende week al de laatste aflevering! Volgens mij zijn het er dan 8 en geen 10, zoals hierboven staat.

Maar erg leuke en goede serie.

Ik heb het aangepast. Afl. 1+2 staan er als 1 aflevering op aangezien dit een dubbele aflevering betreft. Het totaal aantal afleveringen op deze site is daarom 7.

Je mag fouten in series/seizoenen overigens ook zelf aanpassen middels de "Corrigeren" knop op de seizoenspagina (rechtsboven de titel van de serie).


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Ola, Chiel!, dat is helaas niet correct. VTM heeft twee afzonderlijke (!) afleveringen na elkaar uitgezonden op de eerste uitzenddag, zoals duidelijk aangekondigd. En dit omdat er onvoorzien een gat zat in de avond. Maar het blijven wel twee afzonderlijke episodes. De tweede aflevering die avond, begon ook met de generiek. Het feit dat een zender twee episodes aan na elkaar uitzend, maakt niet dat het plots één aflevering is. 2 afleveringen dus, zo staan deze ook overal aangegeven. Dit moet opnieuw naar 8 afleveringen teruggebracht worden. IMDB (oa) dient aangehouden te worden.

Studio Tarara (TV Series 2019– ) - Episodes - IMDb - m.imdb.com


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

Spacejet Bedankt voor de extra info! Ik heb het inmiddels weer aangepast naar 8 afleveringen, het lijkt mij nu wel te kloppen.


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Helemaal goed nu.


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Bij Line of Duty - Seizoen 5:

De poster klopt in ieder geval al niet. (plot ook niet)

De plot is een algemeen plot. Net als bij series als Fargo en The Sinner bijvoorbeeld. De seizoensposter is er nog niet. Dan mag worden uitgeweken naar de serieposter. Zodra er een seizoensposter is zet ik hem er meteen bij.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Bij Goede Tijden, Slechte Tijden zie ik dat de serie al sinds de geboorte van Jezus loopt...


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

ZAP! schreef:

Bij Goede Tijden, Slechte Tijden zie ik dat de serie al sinds de geboorte van Jezus loopt...

Ja en is dat niet zo dan


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Hilarisch, Henk!

Enfin, weten de crew of Jordy of het een zgn. bugje betreft? Via 'corrigeren' krijg ik niets gedaan.


avatar van Jordy

Jordy

  • 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb een van de seizoenen even ongewijzigd opnieuw opgeslagen, daarbij zijn de jaartallen opnieuw doorberekend. Lijkt nu weer te kloppen


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Crew, Riphagen (2017) Volgens mij hoort dit hier niet thuis? Dit is de opgesplitste film Riphagen (2016) en heeft IMDb het ook mis hoor.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

moedertje We zijn hier nog even in discussie over met de crew.

Het is bekend dat dit gelijk is aan de film, de serie heeft dezelfde beelden maar alleen met extra beeldmateriaal.


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

De Serieposter is wel anders dan die van de film. Dit zorgt ook voor verwarring. Nu is de originele filmposter er bij gezet wat niet mijn idee was. Hij is in 3 delen uitgezonden en duurt langer dan de film. Hierdoor zou je het als miniserie kunnen categoriseren.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Speelduur en jaartal kloppen niet bij deze Chantal Komt Werken - Seizoen 1 (2017)


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Bij Chantal Komt Werken - Seizoen 1:

Jaartal en lengte kloppen niet loes


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Mza Waarom niet? Heb je een bron?


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Mza Jawel hoor. Ik denk dat je in de war bent met seizoen 2 dat inderdaad 45 min duurt per aflevering. Zie ook:

Chantal komt werken - Wikipedia - nl.wikipedia.org


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

De serie die nu op tv is is een vervolg op de serie die op deze site staat. Ik heb inmiddels de titels en plots van de 2017 versie toegevoegd. Dit betrof een online serie op zender &C en kan hier worden gevonden en bekeken: Chantal komt werken.

Aankondiging van huidige serie: Goed nieuws: er komt een nieuw seizoen van Chantal Komt Werken op tv


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

jarno1975 schreef:

Mza Jawel hoor. Ik denk dat je in de war bent met seizoen 2 dat inderdaad 45 min duurt per aflevering. Zie ook:

Chantal komt werken - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Mijn excuses je hebt gelijk.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

loes.

Je hebt gelijk hoor ik dacht dat het seizoen wat nu bezig is seizoen 1 was.


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

jarno1975 schreef:

moedertje We zijn hier nog even in discussie over met de crew.

Het is bekend dat dit gelijk is aan de film, de serie heeft dezelfde beelden maar alleen met extra beeldmateriaal.

Achteraf bekeken is dit misschien nog niet zo een gekke regel. Als het dan inderdaad extra beeldmateriaal betreft. Dit geeft mogelijkheden om zelf ook nog leuke toevoegingen te doen.


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

moedertje (en anderen): inmiddels hebben we besloten dat opgeknipte speelfilms die als serie zijn uitgezonden alleen worden toegestaan wanneer er een duidelijk verschil is tussen serie en film, bijvoorbeeld door extra scenes. De toevoeger is hierbij verantwoordelijk voor het aanleveren van bronnen die dit verschil aantonen.

Deze regel is op de volgende wiki pagina terug te vinden: (Nog) niet toevoegbaar - TvMeterWiki - wiki.tvmeter.nl


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Jordy schreef:

Ik heb een van de seizoenen even ongewijzigd opnieuw opgeslagen, daarbij zijn de jaartallen opnieuw doorberekend. Lijkt nu weer te kloppen

Klein dingetje: als ik GTST in het zoekveld intyp, dan staat bij de 'pop-up' van de serie nog steeds 0-2018.


avatar van NRT

NRT

  • 800 berichten
  • 439 stemmen

Ik zag dat bij Oz seizoen 3 aflevering 5 er een fout was in het plot. Poet en Pierce worden niet vermoord, maar er wordt kokend water over hen gegoten. Ze overleven dit wel.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

@ Il Était une Fois... l'Homme - Seizoen 1 (1979-1981) en die andere drie: is dat ook niet een anthologie-serie?


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

Chilling Adventures of Sabrina Seizoen 2, is niet een 2e seizoen, maar de 2e helft van het 1e seizoen.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Bedankt voor het melden!

Kan jij dit middels een correctie oplossen Tomtommer?


avatar van sumitta

sumitta

  • 81 berichten
  • 1025 stemmen

jarno1975 - bij Wheeler Dealers seizoenen 15 en 16 is Edd China nog afgebeeld, maar is daar inmiddels vervangen door Ant Anstead.


avatar van jarno1975

jarno1975 (Moderator series)

  • 10801 berichten
  • 2730 stemmen

Custers Dat komt omdat ik daar nog geen dvd cover van kon vinden en dus de algemene poster heb geplaatst. Bij de cast had ik wel Edd China vervangen.

Maar begrijp dat dit wat verwarrend is zo.


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Bij The Chisholms - Seizoen 1:

Geen IMDB code en ik kon hem ook niet aanpassen.. 0078585


avatar van Heino

Heino (moderator series)

  • 1437 berichten
  • 2237 stemmen

Mza Ik heb de IMDb code toegevoegd aan The Chisholms.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.