menu

De Site / Algemeen / Fouten in toevoegingen

zoeken in:
HALVE TAMME. (moderator)
geplaatst:
ZAP! schreef:
Bij Happy! - Seizoen 1:

Is dit niet vooraleerst een komedieserie?
Aangepast ZAP! Thnx.

jakkepoes
geplaatst:
Bij Beau Five Days Inside - Seizoen 2:

Aflevering van 30 april was een herhaling van aflevering 6 van seizoen 1. Heb een correctie ingediend.

Heino (moderator)
geplaatst:
Dorstigjimmyke schreef:
Ik zag dat bij Oz seizoen 3 aflevering 5 er een fout was in het plot.

Ik heb de aflevering inmiddels ook gezien en het plot aangepast. Je had dit overigens ook zelf mogen aanpassen middels het indienen van een correctie bij dit seizoen.

geplaatst:
Niet om te zeuren, maar waarom bestaat deze topic als veel mensen reageren met, kan je zelf ook aanpassen

Heino (moderator)
geplaatst:
Zoals je in het eerste bericht van dit topic kunt lezen is het mogelijk hier fouten te melden die alleen door de crew kunnen worden opgelost. Kleine foutjes kan iedereen zelf aanpassen, tenzij je daar zelf geen zin of tijd voor hebt. Voor het geval mensen vergeten zijn of niet weten dat ze dit zelf kunnen corrigeren wordt dit geregeld gemeld bij een antwoord.

Miszmi schreef:
In dit topic is het mogelijk om (grote) fouten in toevoegingen te melden. Kleine fouten worden vaak wel via correcties doorgegeven, maar fouten als een koppeling met Netflix dat mist, kan slechts door de crew worden aangepast. Alle soorten fouten in een toevoeging kunnen hier gemeld worden. Ook fouten die je zelf prima kan aanpassen, maar waar je de tijd of zin niet voor hebt.

geplaatst:
Heino schreef:
(quote)

Ik heb de aflevering inmiddels ook gezien en het plot aangepast. Je had dit overigens ook zelf mogen aanpassen middels het indienen van een correctie bij dit seizoen.

Dat wist ik niet. Dacht dat dit alleen door de crew kon, maar dan weet ik dat voor in de toekomst.

geplaatst:
van Man with a Plan - Seizoen 3 (2019) moeten heel wat eps verwijderd worden. Seizoen 3 heeft maar 13 eps i.p.v. 22..... (jaja, kan het ook zelf doen, maar heb gewoon geen zin

jarno1975 (crew)
geplaatst:
renzoroy Bedankt! Is aangepast.

geplaatst:
de afleveringen voor het 5e seizoen van Black Mirror staan in de verkeerde volgorde,

zou moeten zijn:

01 Striking Vipers
02 Smithereens
03 Rachel, Jack and Ashley Too

Heino (moderator)
geplaatst:
renzoroy Bedankt, het is aangepast!

geplaatst:
niet echt een fout, maar is er niet een algemene poster voor de serie Into the Dark - Seizoen 1 (2018-2019). De poster die er nu bij zit is van de 1e afleveringen (is een anthologie serie zoals Black Mirror, allemaal losse afleveringen met eigen trailers en posters)

heb zelf al zitten googlen en kwam er een paar tegen, maar die zijn niet het juiste tv meter formaat

geplaatst:
Bij Stranger Things - Seizoen 3:

HALVE TAMME. schreef:
Nieuw plot geplaatst.

Evalueert? Evolueert toch?

HALVE TAMME. (moderator)
geplaatst:
Overgenomen van serietotaal. Ik heb alleen seizoen 1 gezien. Dus of het 'evalueert' of 'evalueert toch' is daar kan ik geen uitspraak over doen. Stuur een correctie in als je vind dat het veranderd moet worden.

geplaatst:
Het is inderdaad ''evolueert''.

geplaatst:
Het is sowieso ‘herinnerd’

HALVE TAMME. (moderator)
geplaatst:

Red Rum
geplaatst:
In veel toevoegingen staan de voorzetsels zoals after en behind vaak in hoofdletters en woorden als than ook.
Als geheugensteuntje kan je de site boekmeter gebruiken. In de zoekbalk voer je één van de woorden in. Als het niet het eerste woord is wordt de correcte spelling weergegeven.
Tvmaze doet het ook fout, net als het woord "is" waardoor het automatisch fout op de site komt.
Degenen die ik tegen kwam heb ik inmiddels via een correctie gecorrigeerd.

geplaatst:
Bij O.J.: Made in America - Seizoen 1:

John Dahl? Geschreven en geregisseerd door Ezra Edelman.

HALVE TAMME. (moderator)
geplaatst:
jacobine_rodijk.

Als de ontwikkelaar niet gevonden kan worden dan stappen wij over naar de executive producer
van de serie. En dat is in dit geval John Dahl. Kan de executive producer ook niet gevonden worden
dan stappen wij over naar de producer van de serie. Als geen van drie gevonden kan worden dan
mag het veld leeg gelaten worden.

Ik hoop jou voldoende te hebben geïnformeerd.

Red Rum
geplaatst:
Bij Aaf - Seizoen 2:

De afleveringen hebben titels zag ik. Misschien kan dit gecorrigeerd worden.

geplaatst:
Bij Peaky Blinders - Seizoen 5:

Deze releasedatum lijkt me niet te kloppen. Benieuwd iig!

Heino (moderator)
geplaatst:
Baldur Deze datum stond in de bronnen die ten tijde van het toevoegen gebruikt waren, maar dit is helaas vertraagd. Sommige bronnen melden nu dat de eerste aflevering begin/half augustus wordt uitgezonden, terwijl andere bronnen augustus of september melden. Zodra de definitieve datum bekend is zullen we deze aanpassen.

geplaatst:
Over Peaky Blinders seizoen 5

On 22 August 2018, the BBC confirmed that series 5 would be broadcast on BBC One. The fifth series premiered to a select audience at Birmingham Town Hall on 18 July 2019

komt trouwens ook zeker een 6e seizoen en waarschijnlijk ook een 7e

Heino (moderator)
Heino schreef:
Baldur Deze datum stond in de bronnen die ten tijde van het toevoegen gebruikt waren, maar dit is helaas vertraagd. Sommige bronnen melden nu dat de eerste aflevering begin/half augustus wordt uitgezonden, terwijl andere bronnen augustus of september melden. Zodra de definitieve datum bekend is zullen we deze aanpassen.

Vandaag is bekend geworden dat seizoen 5 vanaf 25 augustus wordt uitgezonden op BBC One:
Vijfde seizoen Peaky Blinders vanaf 25 augustus op BBC | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Peaky Blinders season 5 premiere date announced by BBC - independent.co.uk

Bij The Family - Seizoen 1:

Deze staat NIET op Netflix, ... The Family 2019 staat er op.

Heino (moderator)
Epitaph, bedankt voor het doorgeven Ik heb het aangepast en als het goed is staat de Netflix link nu bij de goede serie.

El Capitan
De serie The Spy - Seizoen 1 (2019) is een Franse serie. De Verenigde Staten hebben er in dit geval geen aandeel in.

The Spy | Officiële Netflix-site
The Spy (TV series) - Wikipedia - en.m.wikipedia.org

El Capitan
Snel gefixt en bedankt.

Creepshow - Seizoen 1 (2019)

seizoen 1 zijn maar 6 afleveringen, niet 12.
Veel titels staan ook dubbel vermeld.

jarno1975 (crew)
renzoroy Bedankt, het is weer teruggezet. Dit soort dingen sluipen er wel eens in door de automatische correcties.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:48 uur

geplaatst: vandaag om 20:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.