• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.331 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.276 gebruikers
  • 8.985.842 stemmen
Avatar
 

Stoppen met een serie kijken die je al jaren volgt

zoeken in:
avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Wat ik me afvraag hé; zijn er hier mensen die een serie volgen uit routine? Een serie die ooit heel leuk was, maar eigenlijk al een paar seizoenen of wel langer niet meer zo goed is, maar waar je maar niet mee wil stoppen omdat je het nou eenmaal kijkt? Of omdat je de drang hebt om alles te zien van een bepaalde serie. Of omdat je hoopt dat ze ooit nog het oude niveau van weleer kunnen aantikken.

Ik heb dit dus met een aantal series die ik nog steeds volg. Voorbeelden: The Walking Dead, The Simpsons, Family Guy, The Blacklist. Als ze zouden stoppen zou ik er geen traan om laten, maar toch is het lastig te stoppen. Ik heb deze week wel voor mezelf bepaald met TWD te gaan stoppen na lang wikken en wegen.

Ik ken ze gelukkig niet, maar ik neem aan dat er ook mensen zijn die al 30 jaar uit routine naar GTST koekeloeren, omdat het zo vertrouwd is.


avatar van Donkerwoud

Donkerwoud

  • 8026 berichten
  • 3576 stemmen

Haha, zo heb ik ooit acht seizoen gevolgd van Desperate Housewives. Het vervelendst is wanneer de schrijvers het ook wel welletjes vinden en niet eens meer moeite doen om er iets van te maken. Ik moet ook eerlijk zeggen dat bijna geen enkele serie meer dan vijf of zes seizoenen verdient.


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

Herkenbaar, ik heb gelukkig dit enkele jaren geleden wel afgeleerd. Moet er niet aan denken om nu nog alles van NCIS, Hawaii 5O, Arrow, the Flash, etc te zien. Zonde van mijn tijd . De enige serie die ik nog volg om die reden is Game of Thrones.

Mijn zwager is trouwens zo iemand die nog steeds GTST kijkt, hoewel hij niet mer hardnekkig elke aflevering volgt.


avatar van NRT

NRT

  • 800 berichten
  • 439 stemmen

Dat heb ik met The Walking Dead ook gehad. Nu vind ik dat het terug wat beter is geworden, maar ik snap dat sommige mensen dit laten vallen. Er waren gewoon enkele seizoenen die, op enkele afleveringen na, veel te weinig niveau haalden. Nu heb ik terug iets betere hoop.


avatar van Thunderball_mm

Thunderball_mm

  • 31 berichten
  • 19 stemmen

Voor mij geldt dit met The Big Bang Theory.

Eerste drie seizoenen waren echt schitterend, daarna werd het al stukken minder, maar de laatste twee seizoenen vind ik eigenlijk gewoon heel matig en toch blijf ik kijken, om iedere keer weer teleurgesteld te worden. Gelukkig zijn we nu met het laatste seizoen bezig.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Beetje noodgedwongen: The Simpsons = niet verkrijgbaar op dvd / blu-ray. Maar eerlijk gezegd wordt ik ook niet altijd even warm van de fragmentjes die ik soms op FOX zie...

Family Guy en American Dad natuurlijk ook, maar daar was ik veel sneller zat van.


avatar van Bakema NL

Bakema NL

  • 858 berichten
  • 118 stemmen

Meestal houd ik vol. Maar bij The Flash haak ik nu na seizoen 5 toch echt af.....de tandjes wat slecht.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.