• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.276 gebruikers
  • 8.985.838 stemmen
Avatar
 

Welke serie volg je momenteel?

zoeken in:
avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

  • 13381 berichten
  • 788 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
Helaas dan weer níet Bates Motel s5 op blu-ray....
Ook niet The Crown-seizoen 2 op Blu-ray. Mijn vrouw dacht toen: dan maar VVV-bonnen uit de Kerstpak-ketten van vorig jaar inzetten, maar ook die accepteert Bol niet meer...


avatar van tommykonijn

tommykonijn

  • 4960 berichten
  • 2212 stemmen

beek0369 Het frappante aan Lost is dat de meningen heel erg verschillen per seizoen. Zelf behoor ik wel tot de categorie die de eerste twee seizoenen boven de rest vind uitsteken, maar er zijn (van wat ik lees) veel mensen die stukken enthousiaster zijn over de laatste drie seizoenen. Ik vond de serie als geheel vooral erg goed, dus ik kan me in beide groepen wel verplaatsen. In principe denk ik dus niet dat het kwaad kan om nog even te blijven kijken, maar je moet er natuurlijk wel van blijven genieten. Als het niet je ding is, kun je beter je tijd in een andere serie steken


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Klaar met seizoen 1 van Hip-Hop Evolution. Om een beetje in de muzieksferen te blijven ga ik nu maar eens beginnen aan Tenacious D in Post-Apocalypto (2018) .


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Eens kijken of ik de vieze smaak die Tenacious D achterliet kan wegspoelen met Cuckoo - Seizoen 1 (2012).


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Na een teleurstellend eerste seizoen, ga ik alsnog door: Cuckoo - Seizoen 2 (2014)


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Samen hebben we Bodyguard afgekeken en nu gaan we hier thuis beginnen aan Making a Murderer - Seizoen 2 (2018).


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Nou vooruit, ik ga meteen door met Cuckoo - Seizoen 3 (2016).


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Ook seizoen 3 van Cuckoo afgerond. Weet je wat? Ik ga er gewoon voor: Don't Watch This (2018).


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond op BBC First Press en The Cry. Serie opname ingesteld.

Press (2018)

The Cry (2018)


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Better call Saul s1 en 2 afgelopen weekend nog es bekeken. Ben na de laatste ep. toch wel benieuwd hoe het verder zal gaan, dus s3 ga ik vast ook nog es proberen. S2 vind ik wel net wat beter dan s1.


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

Origin. All New Traffic Cops. The Cry.


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Hier thuis zijn we gestopt met het slechte Making a Murderer - seizoen 2 en overgestapt op Luther - Seizoen 1 (2010).


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Gister begonnen met Ófærð - Seizoen 1 (2015-2016). Wel sfeervol, in ieder geval.

Tussendoor Maigret, Lewis en Wallander .

Verder aan 't bezinnen waar ik nog es aan zal beginnen... Quarry - Seizoen 1 (2016)? Ray Donovan? Bates Motel s5 en Better call Saul s3 sowieso.


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Traditioneel begint nu de periode waarop ik, voor zover het kan, de gemiste films van het lopende jaar probeer in te halen. De series zullen dus wat naar de achtergrond verschuiven. Ik hoop Kidding - Seizoen 1 (2018) en Hilda - Seizoen 1 (2018) nog uit te kijken, de tweede helft van The Ranch - Seizoen 3 (2018) als tussendoortje te houden en misschien nog met Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 1 (2018) (er komt een Kerst-special aan) of het nieuwe seizoen van F Is for Family te starten. We'll see.


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

We hebben thuis Luther - seizoen 1 afgerond, meteen door met Luther - Seizoen 2 (2011).


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Dit weekend Gent-West - Seizoen 2 (2018) gezien, zeer goed! Ook Westworld - Seizoen 1 (2016) redelijk snel uitgekeken, benieuwd naar Westworld - Seizoen 2 (2018).


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Samen met mijn vriendin bezig met Luther - seizoen 2. Zelf ga ik beginnen aan: The End of the F***ing World - Seizoen 1 (2017).


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Luther - seizoen 2 af, op naar Luther - Seizoen 3 (2013)


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

The End of the F***ing World afgekeken. Nu door met F Is for Family - Seizoen 3 (2018).


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Na Luther - seizoen 3 nu ook: Luther - Seizoen 4 (2015)


avatar van Esteban

Esteban

  • 3595 berichten
  • 1813 stemmen

Hoe blijf je 't doen aan zo'n tempo?


avatar van NRT

NRT

  • 800 berichten
  • 439 stemmen

Shaky schreef:

Klaar met seizoen 1 van Hip-Hop Evolution. Om een beetje in de muzieksferen te blijven ga ik nu maar eens beginnen aan Tenacious D in Post-Apocalypto (2018) .

Daar ben ik ook eens terug aan begonnen. Blijft een leuke serie, maar heb het om een of andere reden nooit kunnen afkijken.


avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

Heb de 1e 2 eps van de nieuwe serie Nightflyers gekeken (gebaseerd op de boeken van George RR Martin (Game of Thrones) Als je van scifi houd is dit zeker een aanrader. Voor de rest heel seizoen 1 van The Romanoffs en Homecoming gekeken. Ben weer helemaal bij met The Rookie, The Neighbourhood, Happy Together, The Good Doctor, The Resident, A Million Little Things, The Walking Dead, Mom, Blindspot, Midnight Texas, Room 104, Tell me A Story, Supernatural, Zondag Met Lubach (geniaal programma), The Guest Book, Splitting Up Together, Lethal Weapon, 9-1-1 en Charmed 2018. Heb ook de 1e 2 eps van Baby gekeken (Italiaanse Netflix Original)


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Luther - seizoen 4 gezien, nu gaan we thuis beginnen aan Peaky Blinders - Seizoen 1 (2013).


avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

  • 359 berichten
  • 654 stemmen

Vandaag even alles on hold, en kijken we naar jaarlijkse traditie naar Sint (2010) - MovieMeter.nl


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

Zo, zelf ga ik er maar eens goed voor zitten: Better Call Saul - Seizoen 4 (2018)


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

Kijk in Thailand af en toe Seal team serie 2. Als de stroom niet uitvalt.?

En Asia got Talent.


avatar van Shaky

Shaky

  • 3717 berichten
  • 12392 stemmen

F Is for Family - seizoen 3 (matig) en Better Call Saul - seizoen 4 (machtig mooi) klaar. Nu snel beginnen met Une Chance de Trop (2015), deze verdwijnt 16 december van Netflix.


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Begonnen aan Better call Saul s3. Zat ergens tussen (heel) aangenaam wegkijken en op het randje van te traag en saai in (en of dat nou zo geloofwaardig was met dat batterijtje in de benzinetankdop...?), tot ineens de grote ommekeer voor Chuck komt. Nog 3 afl. te gaan. Ben benieuwd, al vrees ik dat ik al een grote spoiler heb gelezen...


avatar van Dogie Hogan

Dogie Hogan

  • 13381 berichten
  • 788 stemmen

Vanavond laatste aflevering van "Ik weet wie je bent".

Komende week wordt Blu-ray boxset van UFO-seizoen 1 verwacht. Aantal jaren terug gekeken op DVD; zeer benieuwd naar deze gerestaureerde release.

(Trailer: UFO 1970 - 1971 Opening and Closing Theme (With Snippets) Blu-Ray Dolby 5.1 - YouTube )

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.