menu

De Site / Gebruikers / Welke serie volg je momenteel?

zoeken in:
HALVE TAMME. (moderator)
geplaatst:

Heino (moderator)
geplaatst:
HALVE TAMME. Have you tried turning it off and on again? Enjoy

HALVE TAMME. (moderator)
geplaatst:
Whahahahaha. Thnx

The Optician
geplaatst:
Stranger Things, seizoen 1.

Ik kijk op dit moment vooral korte series met de occasional aflevering van Billions tussendoor.

Future Man - S2
Bojack Horseman - S2
Derry Girls - S2

---Billions - S2

Ben op het moment wat uitgeken op netflix heeft iemand hier nog tips hou van game of thrones stranger things en the simpsons en ook wel van series als CSI .

stinissen (crew)
Bij Vis a Vis - Seizoen 2:

theo79 schreef:
stinissen

Dat is te overzien. Wordt zoeken naar een andere goede serie om die tien dagen te overbruggen. Mar de plastico werd me aangeraden door iemand. Schijnt ook een goede Spaanse serie te zijn.

Ik ben nu bezig met The Truth about the Harry Quebert Affair (2018) meer dan aardig

En net afgerond Mindhunter - Seizoen 2 (2019) AANRADER ook afgerond Swamp Thing - Seizoen 1 (2019) ( niet mijn ding ik ben geen fan van de Marvel en DC series

Deze was ook meer dan redelijk The Name of the Rose - Seizoen 1 (2019)

stinissen

Ik vond The truth about the Harry Quebert affaire erg goed. Die andere twee series heb ik nog niet gezien. Wellicht me ook eens aan wagen.

Fargo s1, 2 en 3 nog maar es. 1 klaar - blijft een intrigerend seizoen. Ondertussen verder met Wallander en Maigret, maar die schieten flink op.

Naui Nara S1
The Sopranos S1

Penny Dreadful (S1)

De twaalf (S1)

London Kills (S1)

En ben vrij veel van fc de kampioenen aan het herkijken momenteel .

Mandalorian
Wir sind die Welle

Maigret (die met Bruno CrEmer)
Hollands Hoop

Binnenkort nog verder met s2 van The Deuce en beginnen met Riviera s1.

Peaky Blinders S1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:16 uur

geplaatst: vandaag om 22:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.