• 10.788 nieuwsartikelen
  • 162.322 films
  • 10.191 series
  • 29.832 seizoenen
  • 614.965 acteurs
  • 193.262 gebruikers
  • 8.985.204 stemmen
Avatar
 

Top 10 Black Mirror afleveringen

zoeken in:
avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

  • 1314 berichten
  • 979 stemmen

Top 10 Black Mirror eps volgens Watchmojo.com

mee eens?

Top 10 Black Mirror Episodes - YouTube

Mijn favoriete aflevering is White Christmas, maar dat is ook omdat ik Jon Hamm (Don Draper, Mad Men) een onwijs goede acteur vind.


avatar van Fathead

Fathead

  • 29 berichten
  • 50 stemmen

Oké, mijn volgorde van deze fantastische serie:

White Bear

Fifteen Million Merits

White Christmas

Hang the DJ

Shut Up and Dance

Crocodile

Black Museum

USS Callister

Men Against Fire

San Junipero

Hated in the Nation

Playtest

Arkangel

Metalhead

The National Anthem

Nosedive

Rachel, Jack and Ashley Too

Be Right Back

The Entire History of You

Smithereens

The Waldo Moment

Striking Vipers

-----------

Bandersnatch

Als ik ooit veel tijd over heb ( ) zal ik het met tekstjes willen gaan toelichten, maar ik ben ook benieuwd naar de volgorde van andere BM-liefhebbers.


avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

  • 1206 berichten
  • 4492 stemmen

Hier toch eens proberen, licht offtopic ik weet het maar op het s1 topic reageert niemand dus .

Bij de aflevering waarin de Engelse premier een belangrijke rol speelt, ik kan me echt herinneren dat ik een sterk gelijkaardig verhaal (volgens mij gewoon hetzelfde zelfs) nog ooit ergens in een serie gezien heb, iemand een idee welke serie?

Alvast bedankt


avatar van depri83

depri83

  • 6690 berichten
  • 1311 stemmen

GoodOldJack schreef:

Hier toch eens proberen, licht offtopic ik weet het maar op het s1 topic reageert niemand dus .

Bij de aflevering waarin de Engelse premier een belangrijke rol speelt, ik kan me echt herinneren dat ik een sterk gelijkaardig verhaal (volgens mij gewoon hetzelfde zelfs) nog ooit ergens in een serie gezien heb, iemand een idee welke serie?

Alvast bedankt

Piggate - Wikipedia - en.wikipedia.org


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.