• 10.799 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.968 stemmen
Avatar
 

Foute series top 10

zoeken in:
avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Net zoals foute muziek en films zijn er ook zat foute series. Stel hier jullie foute top 10 samen.

1. Batman.

2. Captain Power and the Soldiers of the Future.

3. Big Bad Beetleborgs.

4. V.R. Troopers .

5. Mighty Morphin Power Rangers .

6. The Highwayman.

7. The A-Team.

7. MacGyver.

8. The Young Ones.

10. Police Academy: The Series.

Vandaag de dag heerlijk fout dus extra leuk om naar te kijken of te herzien.

Next


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

Alles met super helden brrrrrrrrrrrr en 90% van de animatie, en 75% van de komedie.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Nou! Kom op met die top 10 Mza


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Nou! Kom op met die top 10 Mza

Foute series zijn eigenlijk series die ik erg waardeer bv Dallas en The Waltons.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Idem dito Henk. De series die in mijn top 10 staan vind ik

geweldig. Het is dan ook een term die gebruikt wordt net

zoals bij film en muziek. Vandaag de dag heerlijk fout dat

het goed is. Maar goed! Ik vond het vroeger ook al goed


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Fout bestaat tegenwoordig niet meer, heb ik ergens gelezen.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Zonder bron geloof ik je niet


avatar van stinissen

stinissen (crew series)

  • 22196 berichten
  • 66792 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Zonder bron geloof ik je niet

ABBA vond ik ook altijd goed en kreeg altijd verwijten daar door interesseert me geen hol .



avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Zonder bron geloof ik je niet

Ik weet het weer; Ben Crabbé zei het in 'Blokken' (ja, nu moet ik ervoor uit komen dat ik dat (mee)kijk) - niet de beste bron, dat geef ik meteen toe. Hij zei het i.v.m. met heavy metal / thrash metal, etc..

Maar ik weet er ook wel 1tje: Tosh.0.

Verder vind ik veel genoemde series niet echt fout.

'Melrose Place' komt wel in aanmerking, maar dan nog; als je het nou echt leuk vindt... who cares?

'The Young Ones' vind ik pertinent niet fout.


avatar van Thunderball_mm

Thunderball_mm

  • 31 berichten
  • 19 stemmen

Inderdaad kun je The Young Ones niet als foute serie beschouwen, dat was gewoon een hele populaire en misschien zelfs wel vernieuwende Britse comedy uit de jaren '80. Dan kun je wel al dat soort van comedy series fout gaan noemen, zoals Monty Python, Bottom etc. wat natuurlijk gewoon niet waar is.



avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

  • 1206 berichten
  • 4492 stemmen

Wat is fout natuurlijk, maar in deze tijden volgens mij als niet altijd politiek correct of gewoon soms ronduit fout beschouwd.

1. Willy's en Marjetten - Seizoen 1 - Sublieme humor, zelden genuanceerd of getuigend van enige vorm van smaak of niveau maar gewoon zeer grappig. Eén van de beste stukken is het trouwfeest waarin de DJ lacht met gehandicapten, mensen met down, ... . Cult op zijn best. Lang jammer gevonden dat er maar één seizoen was maar ik denk dat dit uiteindelijk best is zo. 5*

2.Jackass - Ik heb lang gedacht dat Jackass als eerste kwam met dergelijke "onzin", een hoop idioten die de meest zinloze maar daarom niet minder grappige stunts, grappen, ... uithalen. Blijkt dat ze niet de eerste waren, wat ergens een klein beetje afdoet van hun status misschien. Maar ik vind ze wel nog altijd de allerbeste in hun niche. Dirty Sanchez, The Dudesons, ... allemaal leuk maar niet zo leuk als Johnny Knoxville, Steve O en de rest van de club. 4,5*

3.An Idiot Abroad - In se is het lachen met een ietwat simpele, naïeve man die een eenvoudig leven leid. Die persoon dan toch in exotische of aparte situaties droppen is redelijke uitlach TV maar ik vind Karl Pilkington echt vaak geniaal grappig en ontwapenend eerlijk, veel mensen zouden gerust een klein beetje meer Karl Pilkington mogen zijn. 4,5*

Zijn toch echt drie fantastische, ietwat foute series. Minder algemeen fout maar nog wel goed:

4.Familie Backeljau - Zou, moest het in 2019 zijn uitgebracht, volgens mij nauwelijks tot niet scoren. Super plat Antwerps accent. Vader die zoon regelmatig een paar stevige tikken geeft, dochter die nog blonder dan blond is, vrouwenemancipatie is een rekbaar begrip, ... . Relatief fout maar wel gewoon goed entertainment. 4,5*

5.Duts - Ik blijf gewoon neergaan iedere keer ik het "hedde nog worstjes" stuk bekijk, mensen die de serie gezien hebben zullen ongetwijfeld weten wat ik bedoel. Beetje een Karl Pilkington verhaal in een volledige fictie serie gegoten. Er wordt gelachen met de alleenstaande, simpele, Duts die prima gelukkig is in zijn leven maar wel helemaal anders lijkt te redeneren dan de rest van de wereld. 4,5*

6.Geer & Goor: Effe Geen Cent te Makken - Héérlijk duo. Eén grote brok levensvreugde. 4*

7.Chateau Meiland - Seizoen 1 - Héérlijke familie. Eén grote brok levensvreugde (soms toch ) . Wijnen in Van Dale graag. 4*

8.Kabouter Wesley - Een vuilbekkende, matige getekende kabouter die pas gelukkig is als hij kan zagen en zeuren op alles en iedereen. Zeer grappig, en met mopjes als "kakken in iemand zijn mond en dan zeggen wie fret er nu kak, kakfretter" niet cultureel hoogstaand misschien, maar wie kan dat wat schelen. 4*

9.Safety First - Heeft met Smos en aanverwanten toch foute personages maar gewoon vlotjes, licht verteerbaar en goed gemaakte comedy. 4*

10.Da Ali G Show - Voor mij nog altijd (veruit) het beste dat Baron Cohen ooit gemaakt heeft.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.