menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / R.I.P.

zoeken in:
Jacqueline Pearce, de actrice die Servalan speelde in de geniale televisieserie Blake's 7, is vandaag overleden. Bedankt voor het geweldige personage dat je hebt neergezet, Jacqueline, en nog meer bedankt voor je aanwezigheid hier.

vreselijke arrogante acteur. Nooit begrepen dat die ooit zo populair was. voor mij geen gemis.

stinissen (crew)
Toch wel leuke acteur met als hoogtepunt de film Deliverance (1972) - MovieMeter.nl en in de Smokey & the Bandit films ook de serie B.L. Stryker (TV Series 1989–1990) - Reference View - IMDb.

Sjoukje 'Dokter Lydie van der Ploeg' (Zeg 'ns Aaa) Hooymaayer overleden. R.i.p..

stinissen (crew)
ZAP! schreef:
Sjoukje 'Dokter Lydie van der Ploeg' (Zeg 'ns Aaa) Hooymaayer overleden. R.i.p..

R.i.p.. Sjoukje Hooymaayer

[quote]stinissen schreef:
[quote]ZAP! schreef:
Sjoukje 'Dokter Lydie van der Ploeg' (Zeg 'ns Aaa) Hooymaayer overleden.

R.i.p.. Sjoukje Hooymaaye

Goh, Ik lees nu pas dat ze naar de andere zijde is gegaan? Was haar overlijden op het nieuws dan?

Ja hoor, op het journaal, etc..

En r.i.p. John Cunliffe.

Die komt hard aan. Was één van mijn favoriete personages. Spoiler voor TWD: hij zit nog wel in het nieuwe seizoen, ook al is zijn personage er al een tijd niet meer.

Was ook één van mijn favoriete personages in TWD.

R.I.P. Scott Wilson

jarno1975 (crew)
Dave Mantel op 37-jarige leeftijd overleden. Speelde o.a. Menno Kuiper in GTST.
https://www.bndestem.nl/show/voormalig-gtst-acteur-dave-mantel-37-plotseling-overleden~a5bfce4a/

De bedenker van Spongebob Squarepants is niet meer... 57 jaar oud, leed aan ALS.

Stephen Hillenburg Dead: SpongeBob Squarepants’ Creator Was 57 – Variety

R.i.p..

Dat vond ik toen een geweldige serie. Zou ik wel weer eens terug willen zien.

stinissen (crew)

R.I.P. Windsor Davies O moeder wat is het heet....

R.I.P. Clive Swift..."Richard" uit Keeping Up Appearances/Schone Schijn, als de man van Hyacinth.

82 jaar geworden.

Clive Swift

Die man zijn rol in Keeping Up Appearances is legendarisch.

stinissen (crew)
R.I.P. Clive Swift

brajoapau (moderator)
R.I.P. Bob Van Der Veken; zijn bekendste rol is die van directeur Paul Thienpondt uit De Collega’s.

Mona uit Who's the Boss? is niet meer. (teletekst / IMDb).

R.i.p..

Poeha schreef:
R.I.P. Clive Swift..."Richard" uit Keeping Up Appearances/Schone Schijn, als de man van Hyacinth.

82 jaar geworden.

Clive Swift
Beetje laat, maar r.i.p..

R.I.P. Luke Perry

Beverly Hills 90210-acteur Luke Perry (52) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Ook Keith Flint (vocalist van The Prodigy) is vandaag overleden...

R.i.p. beide.

stinissen (crew)
R.i.p. alle twee...

ZAP! schreef:
Mona uit Who's the Boss? is niet meer.

R.i.p..
Ach Wat heb ik daar veel naar gekeken, zeg. RIP

Ik was als kind helemaal team Brandon, maar Luke Perry z'n rol als Dylan in Beverly Hills 90210 kan ik mij nog héél goed voor de geest halen. Verder ken ik hem helaas enkel van enkele kleine bijrollen in minder kwalitatieve producties. RIP.

Toen ik Keith Flint als prille tiener op TV zag, had ik zowaar schrik van de man. In 2013 live gezien in Arras en bij deze moet ik bekennen dat hij nog steeds een heel klein beetje dat effect had op mij. Die nieuwste plaat is overigens niet verkeerd. Teren op oude successen, dat wel, maar op de best mogelijke manier. RIP.

jakkepoes
R.I.P. Luke Perry, Mark Hollis, Keith Flint.

R.I.P. Luke Perry. Ik kende hem vooral van zijn hoofdrol in deze videoclip, die ik vrij vaak na uitkomst gezien heb. Dit heeft hij volgens de Facebook-pagina van de band (The Killers) volledig vrijwillig gedaan, aangezien alle opbrengsten naar Product Red gingen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=C24KIIh_OzM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat TvMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe TvMeter met je privacy omgaat.

Poeha schreef:
Ach Wat heb ik daar veel naar gekeken, zeg. RIP
Same here. Jeugdsentiment.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:00 uur

geplaatst: vandaag om 21:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.