• 10.794 nieuwsartikelen
  • 162.329 films
  • 10.192 series
  • 29.834 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.272 gebruikers
  • 8.985.515 stemmen
Avatar
 

KPN

zoeken in:
avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Bij Overig / Algemeen / R.I.P.

RIP KPN

Krijg ik gister dus zo'n mailtje met de mededeling dat ik meer mag gaan liggen betalen voor mijn TV.

Allemaal nog niet wereldschokkend tot dus de medemeedeling dat zenders als 24Kitchen en FOX zullen gaan verdwijnen vanaf dan, ik hoef hier volgens mij niet uit te leggen hoe met name dat laatste er best inhakt.

Meer betalen voor minder zeet ie, mij niet gezien.

Nu dus maar doen wat elk weldenkend mens zich in zo'n geval ziet doen:

Toch maar eens ergens een deftige vervanger optrommelen.

DAG KPN


avatar van ZAP!

ZAP!

  • 5103 berichten
  • 3549 stemmen

Kan het me goed voorstellen bram, succes met het vinden van een vervanger!


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Ja toch maar Zzzz dan hoogstwaarschijnlijk. Kan ik misschien ook nog wat GoT meepikken voor de zieke spoilers op een man beginnen neer te dalen.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Succes met je zoektocht bram


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Druk aan de zoek zoek.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Niet over één nacht ijs gaan hé??


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Zeker niet. Moet nou maar eens klaar zijn met het gedonder.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Begrijp je frustratie. Zelf ook meegemaakt. Het is gewoon

allemaal negatieve energie waar je niet op zit te wachten.

Meer betalen voor minder zeet ie, mij niet gezien.

Zonder erbij na te denken geef ik je groot gelijk natuurlijk!

Maar ja, ze hebben er gewoon maling aan. Hun insteek is:

het is altijd het proberen waard. Dit soort bedrijven zijn

regelrechte geldwolven.


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Ze zijn in een geschilletje verwikkeld met FOX schijnbaar, vooralsnog resulterend in zenders als FOX, 24Kitchen en National Geographic die uit het aanbod zullen verdwijnen. Voor mij na het HBO debacle redelijk de nagel aan hun doodskist, misschien niet direct iets dat zij hebben veroorzaakt maar ook daar na ruim twee jaar nog steeds geen fatsoenlijke vervanger, dus ook hier voel ik de bui alweer redelijk hangen. Daarnaast eveneens een verlies dat ik jaren later nog allerminst heb verwerkt, blijft een gemis. Ook bevalt de toon van het mailtje waarmee het plotsklaps gemeld werd mij niet echt. Zat gewoon een beetje te relaxen zo je kent dat wel komt dat ineens de kamer binnen fladderen. Eh ja, je gaat strakjes meer betalen maar oh ja we doen tegelijkertijd wel een aanzienlijke hap uit het aanbod zodat je het gaat voelen zowel in je portemonnee als rechtstreeks op je TV. Zoiets kan best een tikkeltje fijnzinniger, excuusje ofzo? Ik ben een gevoelige jongen. Waar ik nu met name naar op zoek ben zijn mensen die iets zorgvuldiger om zullen springen met mijn innerlijke feelings.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Toontje: ''Ook bevalt de toon van het mailtje waarmee het plotsklaps gemeld werd mij niet echt. Zat gewoon een beetje te relaxen zo je kent dat wel komt dat ineens de kamer binnen fladderen. Eh ja, je gaat strakjes meer betalen maar oh ja we doen tegelijkertijd wel een aanzienlijke hap uit het aanbod zodat je het gaat voelen zowel in je portemonnee als rechtstreeks op je TV. Zoiets kan best een tikkeltje fijnzinniger, excuusje ofzo?.''

H. T.: Dat zijn van die standaard mails die per 1000, uiteraard meer, eruit worden gegooid. Ook hier ben ik het met jou eens dat een simpel excuus geen overbodige luxe is. Maar dat is het in Nederland, alles gaat in een treinvaart. Veel bedrijven draaien op fabrieksniveau. Degene die dat niet doen werken ernaar toe of worden uiteindelijk gedwongen om op zo een manier te gaan werken.

Toontje: ''Ik ben een gevoelige jongen. Waar ik nu met name naar op zoek ben zijn mensen die iets zorgvuldiger om zullen springen met mijn innerlijke feelings.''

H. T.: Goed contact bedrijf - klant/klant - bedrijf lijkt schaars te worden. Dit gezegd te hebben zijn er natuurlijk bedrijven/klanten die het uitstekend doen.


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Snap dat het voor hen ook best een dingetje is hoe zoiets te communiceren. Zijn ze maar voor de kille, zakelijke mededeling gegaan. De ernst van de zaak bijna wegwuivend met een tactische nonchalantie of althans een poging daartoe. Gaat 'm niet worden voor mij. Feit is namelijk wel dat ze er historisch mager voorstaan momenteel. Zoiets als National Geographic is in mijn beleving al sinds mensenheugenis een vaste waarde op de televisie, en dan zouden we nu tussen neus en lippen door even te vernemen krijgen dat hier maar eens een eind aan komt. Ja zeet ie. Morgen maar eens even met Z. aan de telefoon gaan liggen hangen.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

National Geographic hoort gewoon standaard in een pakket te zitten vind ik.

Heb zelf Z. Zeer tevreden. Nog gebeld bram?


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga binnenkort ook contact opnemen met de provider hierover. Gisteren was het nummer niet bereikbaar. Het vervelende is dat als je overstapt al je opgenomen programma's verdwijnen. Ze mogen van mij best wat buitenlandse zenders die speciaal voor onze mediterraanse medelanders er bij zijn gezet weghalen. National Geographic en 24 Kitchen weghalen is geen goede zet van ze.


avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

  • 183 berichten
  • 0 stemmen

Heb Z. gebeld maar we konden er vooralsnog niet uitkomen. Blijkt dat iets simpels en vanzelfsprekends als live pauzeren en begin gemist bij hun al maakt dat de boel gelijk aardig in de papieren begint te lopen. Speel nu met de gedachte om toch te blijven en dan Film1 ofzo te nemen ter compensatie voor de verdwijnende zenders. Ben ik ongeveer net zoveel kwijt als bij Z. zonder dat. Niet direct een heel geweldige vervanger heb ik het idee, die Z. Met name kijkend naar het financiële plaatje. Was al nooit echt kapot van ze, gevoelsmatig. En met GoT nu op z'n end lopend hoef ik het ook daarvoor niet direct te doen. Daarnaast met de Disney streamingdienst in aantocht die ik ook zeker wil hebben is dit zeker niet de tijd voor overhaaste beslissingen. Ben niet iemand die maandelijks dik honderd wil neerleggen voor een beetje TV kijken.


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb als provider KPN. Heb ze vandaag aan de lijn gehad en men bood meteen een korting aan voor drie maanden. Ze hebben een conflict met bepaalde zenders waardoor deze gaan verdwijnen. Het blijkt dat FOX ook uit hun pakket gaat. Toen mijn collega een uur geleden belde waren er 40 wachtenden voor hem. Die korting is leuk en aardig maar liever heb ik die zenders. Overstappen lijkt me een serieuze optie


avatar van jakkepoes_mm

jakkepoes_mm

  • 467 berichten
  • 0 stemmen

Op breedbandwinkel.nl krijg je een goed overzicht en kan je alles filteren op wat je graag wilt.


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.